beantwoord

Wegvallende WiFi en hoge ping

• 17 maart 2020
  • 13 reacties
  • 233 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb precies dezelfde probleem 450 ping constant heb alles al geprobeerd maar niks lukt wifi valt ook soms random uit begint wel echt irritant te worden

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 2 april 2020, 19:27

Dat is duidelijk. Jammer dat het niet werkt. Ik ben hiermee verder gaan analyseren en daarbij kom ik op een nieuw modem uit. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op. Ik hoor graag hoe deze werkt als je hem geïnstalleerd hebt. 

Bekijk reactie

13 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Dat klinkt goed. Veel plezier ervan. De oude mag terug

Reputatie 1

Ja ik heb hem zojuis geinstalleerd alles gaat tot nu toe goed. Hoe zit het met de ander modem wat moet ik met die doen?

Reputatie 8
Badge +11

Bezorgtijd: vandaag tussen 12:10 en 14:10

Bezorger is onderweg. 

Binnen een uurtje heb je hem thuis. 

Reputatie 1

Ja heeft u de modem wel naar de juiste adres gestuurd?

Reputatie 8
Badge +11

Ik ben erg benieuwd.

Reputatie 1

Isgoed bedankt ik laat u meteen weten als ik demodem heb getest

Reputatie 8
Badge +11

Dat is duidelijk. Jammer dat het niet werkt. Ik ben hiermee verder gaan analyseren en daarbij kom ik op een nieuw modem uit. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op. Ik hoor graag hoe deze werkt als je hem geïnstalleerd hebt. 

Reputatie 1

Heb dat serieus al geprobeerd toen ik kanalen zat te veranderen had ik ook naam en wachtwoord verandert elk apparaat was toen losgekoppeld maar zag toen nog steeds geen verschil

Reputatie 8
Badge +11

Als je nu eens alle apparaten loskoppelt van de WiFi. En dan een voor een weer toevoegt aan de WiFi met ruime tussenpozen. Komt er dan op een gegeven moment een apparaat bij waar het ineens minder wordt?

Reputatie 1

Ik merk dit op alle apparaten behalve de tv want die is natuurlijk met internet kabel verbonden, het valt wel jammer genoeg nog steeds weg

Reputatie 8
Badge +11

Ik zie een reset terug van alweer 10 dagen geleden. Sindsdien is het dus traag. Maar het valt niet meer weg? En merk je dit op alle apparaten of maar eentje? Het internet via de kabel is wel helemaal goed?

Reputatie 1

Ik heb de wifi verplaatst , gereset 4/5 keer en andere kanalen geprobeerde van alles maar hij blijft maar traag de wifi router is ook 5 jaar oud mischien daarom?

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Zaid, welkom hier. 

Probleem met de WiFi dus. Je geeft aan alles al geprobeerd te hebben, maar dit heeft nog niet tot verbetering geleid. Wat heb je al geprobeerd? Heeft het modem al een reset gehad? En heb je daarna de WiFi Check al doorlopen? 

Reageer