beantwoord

Wederom zeer slechte wifi

• 15 april 2018
  • 30 reacties
  • 262 keer bekeken

Toon het eerste bericht

30 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Nasafaja, wat ontzettend balen dat je wifi nog steeds niet lekker lijkt te werken. Wel super dat Babylonia, Nelly jacoba en Galdor68 je zo helpen. 😳 Ben je met hun tips tot een oplossing gekomen?
Hoi Nasafaja, wat ontzettend balen dat je wifi nog steeds niet lekker lijkt te werken. Wel super dat Babylonia, Nelly jacoba en Galdor68 je zo helpen. 😳 Ben je met hun tips tot een oplossing gekomen?

Hoi Wieger, helaas ben ik er nog steeds niet veel mee opgeschoten omdat ik de wifi niet standaard op de 5ghz krijg. Zodra hij op de 5ghz zit gaat het goed maar hij schakelt x op x terug naar 2.4ghz.

Ik moet zeggen dat het te triest voor woorden is dat het wifisignaal zo slecht is dat ik in mijn woonkamer niet eens storingsvrij gebruik kan maken van wifi.

Ik snap ook niet dat telfort net als diverse andere aanbieders een 5ghz modem uitleveren.

Ik ben een paar jaar geleden klant bij jullie geworden omdat ik bij de concurrent een veel wegvallend en blokkerig tv signaal had maar ben een beetje van de regen in de drup gevallen. Tv doet het prima nog nooit 1 storing gehad maar wifi is vanaf het begin al veel slechter en is nu gewoon om te huilen!
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Nasafaja, het is niet fijn dat je zo loopt te stoeien met de wifi verbinding. Ik heb een monteur voor je aangevraagd. Die heb ik de opdracht meegegeven om bij jou thuis mee te kijken en te zoeken naar een passende oplossing. Ik kan me namelijk erg goed voorstellen dat je niet gelukkig wordt van de problemen met je verbinding. :(

Ben je nog steeds te bereiken op je nummer eindigend op 75?
Hoi Nasafaja, het is niet fijn dat je zo loopt te stoeien met de wifi verbinding. Ik heb een monteur voor je aangevraagd. Die heb ik de opdracht meegegeven om bij jou thuis mee te kijken en te zoeken naar een passende oplossing. Ik kan me namelijk erg goed voorstellen dat je niet gelukkig wordt van de problemen met je verbinding. :(

Ben je nog steeds te bereiken op je nummer eindigend op 75?

Hoi Wieger,

Klopt dat nummer is nog correct.
Dank je wel.
Reputatie 8
...helaas ben ik er nog steeds niet veel mee opgeschoten omdat ik de wifi niet standaard op de 5ghz krijg. Zodra hij op de 5ghz zit gaat het goed maar hij schakelt x op x terug naar 2.4ghz.
Het SSID van de 2.4 GHz band op je laptop laten "vergeten", dan kan die daar ook niet naar terugschakelen. (Er van uitgaande dat je voor de 2,4 GHz band en 5 GHz band verschillende SSID's hebt ingesteld, zoals eerder reeds voorgesteld, 2e alinea, < hier >).

Reageer