Na het laatste contact hebben we besloten na aanbeveling van jullie kant om een wifiversterker aan te schaffen. Deze staat nu bekabeld op de eerste verdieping zodat er op de 1e en de 2e überhaupt een signaal te ontvangen is.
Ook hebben we op advies het kanaal veranderd maar nu hebben we ipv een slechte verbinding een heel erg onstabiele verbinding. Hij is onstabiel door het hele huis.
Als ik op een instabiel moment de wifi analyse open dan zie ik bijv dit resultaat.
Dus heb ook niet echt een keuze om over te schakelen naar een ander kanaal.
Buiten dat kan het toch niet de bedoeling zijn dat ik telkens weer van kanaal moet wisselen (met alle aanmeld handelingen van dien)
Als laatste valt mij op dat de pc die bekabeld is ook wel eebs zn verbinding verliest (echter stast die niet zo vaak aan dus valt dat minder op waarschijnlijk)
Ik ben er nu toch wel een beetje klaar mee dat ik de boel ondanks alle tijd en kosten nog steeds niet naar behoren werkend heb.
Dus dit x graag een blijvende oplossing gevraagd.
Mvg
Beste antwoord door Wieger DB
Hoi Nasafaja, het is niet fijn dat je zo loopt te stoeien met de wifi verbinding. Ik heb een monteur voor je aangevraagd. Die heb ik de opdracht meegegeven om bij jou thuis mee te kijken en te zoeken naar een passende oplossing. Ik kan me namelijk erg goed voorstellen dat je niet gelukkig wordt van de problemen met je verbinding. :(
Ben je nog steeds te bereiken op je nummer eindigend op 75?
Bekijk reactie
Ben je nog steeds te bereiken op je nummer eindigend op 75?