beantwoord

Wachtwoord instellen Experia Box v8

Hoi, het lukt mij niet om het wachtwoord en de gebruikersnaam in te stellen van mijn Experia Box v8. Het standaardwachtwoord 1234 met gebruikersnaam Admin werkt niet, ook na het resetten van de box. Hoe kan ik dit fixen? Dank!
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 2 januari 2019, 17:22

Dag @Geestjj. Van harte welkom hier op het Forum. Als je het door jou ingestelde wachtwoord vergeten bent, moet je inderdaad je modem resetten. Zoals @GJC terecht vraagt: heb je het modem wel teruggezet naar de fabrieksinstelling? Bij het indrukken van de resetknop hoor je een klikgeluidje.

Op deze pagina wordt uitgelegd hoe je een nieuwe netwerknaam en een nieuw wachtwoord instelt voor de Experia Box V8. Ik hoor graag of het is gelukt.

Verder: zou je jouw profiel aan willen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder?

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Je hebt het wel over echt resetten (zie onder) en niet over rebooten (uit- en weer aanzetten)?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modem-resetten.htm
Reputatie 3
Badge +6
Dag @Geestjj. Van harte welkom hier op het Forum. Als je het door jou ingestelde wachtwoord vergeten bent, moet je inderdaad je modem resetten. Zoals @GJC terecht vraagt: heb je het modem wel teruggezet naar de fabrieksinstelling? Bij het indrukken van de resetknop hoor je een klikgeluidje.

Op deze pagina wordt uitgelegd hoe je een nieuwe netwerknaam en een nieuw wachtwoord instelt voor de Experia Box V8. Ik hoor graag of het is gelukt.

Verder: zou je jouw profiel aan willen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder?
Reputatie 3
Badge +6
Dag @Geestjj. Ik heb geen reactie meer van je ontvangen. Ik verwacht daarom dat het inmiddels is gelukt. 🙂 Toch nog ergens vragen over? Dan weet je mij te vinden.

Reageer