beantwoord

Via ZyXEL P-2812HNU-F1 geen WiFi

  • 27 september 2019
  • 4 reacties
  • 111 keer bekeken

Hallo,
Ik kan geen verbinding meer maken via wifi met mijn modem ZyXEL P-2812HNU-F1.
Krijg bij het in te inloggen de melding "kan ip adres niet verkrijgen" op alle tot nu toe aangemelde GSM's en laptop's,ook krijgt mijn aangemelde IKEA-hub geen verbinding meer.
Ik heb de stappen van de online probleemoplosser gevolgd, maar helaas blijft het probleem. Zelfs na een harde reset.
Internet via vaste verbinding werkt wel en Internet en TV werken prima.
Ik denk dat mijn modem het heeft begeven.
Gaarne een oplossing hiervoor.



icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 28 september 2019, 11:40

Dag @stillekees. Van harte welkom hier en goed dat je dit meldt. Het lijkt er inderdaad op dat de WiFi-functie van je modem defect is. Ik heb zojuist een nieuw modem voor je aangevraagd. Dit heb je binnen 3 werkdagen in huis.
Bekijk reactie

4 reacties

Staat je klantnummer al in je forumprofiel?
Dan weet webcare waar je vervangende modem naar toe moet.
Ja die staat erin.
Je kan hier wachten op een reactie van webcare.
Je kan ook even bellen.
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm
Reputatie 8
Badge +9
Dag @stillekees. Van harte welkom hier en goed dat je dit meldt. Het lijkt er inderdaad op dat de WiFi-functie van je modem defect is. Ik heb zojuist een nieuw modem voor je aangevraagd. Dit heb je binnen 3 werkdagen in huis.

Reageer