beantwoord

Vervangen Wifi-modem

• 12 november 2017
  • 32 reacties
  • 4127 keer bekeken

Toon het eerste bericht

32 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo AhmadA, je kunt het oude modem gewoon via PostNL terugsturen. Bij voorbaat dank!
Klopt! Attentie punt voor Telfort!
Was me nog nooit opgevallen. Maar is PostNL.
Reputatie 8
Badge +17
Je kunt in ieder geval overwegen om de Wifiversterker van Telfort aan te schaffen en die bekabeld aan te sluiten dan heb je meteen de 5 Ghz erbij, ik gebruik hem zelf ook en het is beslist een uitkomst v.w.b. de Wifi.
De kosten zijn €50,- in de webwinkel van Telfort
Bedankt voor de tip Jimny, ik zal het overwegen.
Reputatie 8
Badge +11
Dat is PostNL. Gewoon adresseren en inleveren bij een servicepunt.
Reputatie 1
Ik had voor heen ziggo (upc) was zooitje qua administratie en veel storing ...hoor nog veel klachten om me heen er over...ik heb hier nog nooit last gehad van een storing ...vind dat dat ook gezegd mag worden administratie geen problemen...vind ik belangrijker als gezeur met allerlei bedragen die zomaar in rekening worden gebracht en waar je dan weer achter aan moet...plus gelezen dat de nieuwe modem er snel was...goeie service toch? Vind persoonlijk het woord discriminatie hier in Nederland beetje belachelijk worden....en vaak mee gegooid word als het niet gaat zoals ze willen....jammer..
Wat noem je dit behalve discriminatie als twee klanten die gelijk abonnement betalen, de ene kirijgt v8 modem en de andere v10 modem waar v10 absoluut beter is?

Reageer