beantwoord

Verlengd abonnement - waardeloze wifi verbinding thuis!!

• 28 april 2017
  • 6 reacties
  • 391 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb sinds een week een Samsung Galaxy J3 -2016. OM DE HAVERKLAP valt de verbinding weg mijn wifi netwerk thuis. Ja, ik heb een Experia V10, dat heb ik al gecheckt.
Ik heb op internet gezien dat meer mensen hier last van hebben. Waarom bieden jullie een telefoon aan die de verbinding met Wifi niet in stand houdt? Wat is mijn garantie op mijn nieuwe toestel?
Kan ik he,m terugsturen en mijn oude telefoon gebruiken? Ik heb echt heel erg ontevreden hierover en heb het gevoel dat ik een kat in de zak heb gekocht!!!!!!!
icon

Beste antwoord door jimny 2 mei 2017, 12:52

Reset je modem eens door met een puntig voorwerp het resetgaatje 10 sec. In te drukken
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 1
GEEN ENKELE REACTIE? Wow! !
Reputatie 8
Badge +17
Heeft je toestel wel de nieuwste software want een tijdje geleden zat er een foutje in de software en heeft samsung nieuwe software uitgebracht

Neem onderstaande ook even door

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/wifiinstellingen-zo-haal-je-het-beste-uit-wifi.htm
Reputatie 1
ja die zitten erop jimny. de wifi persoonlijke instellingen kloppen ook.
Reputatie 8
Badge +17
Reset je modem eens door met een puntig voorwerp het resetgaatje 10 sec. In te drukken
Reputatie 1
Het gaat nu een paar uur al goed...Duimen dat het zo blijft. Heb router gereset idd. Dank Jimny
Reputatie 8
Badge +17
Dat is meestal wel de oplossing en we duimen met je mee

Reageer