beantwoord

Verbinding instabiel tijdens gamen

• 6 augustus 2016
  • 1 reactie
  • 451 keer bekeken

Beste Telfort,

Mijn wifi verbinding is zeer instabiel tijdens het gamen op mijn PS4. De ping blijft eerst redelijk stabiel maar naar verloop van tijd gaat de ping steeds van 50 naar 120. Het gamen is hierdoor (bijna)onmogelijk. Ik hoop dat jullie hier een oplossing voor hebben.
icon

Beste antwoord door passievrucht 7 augustus 2016, 05:35

Beste Huub,

Dat is een algemeen probleem met de ps4 en wifi wat jij daar beschrijft. Op de 1 of andere manier werkt wifi op de playstation 4 niet erg lekker. Ook ik zelf had daar last van terwijl ik zowat boven op me modem zat. Ik adviseer indien mogelijk je playstation bekabeld aan te sluiten. Dat heeft bij mij ( en vele andere ) het probleem opgelost. Ik vrees dat telfort hier op zich heel weinig aan kan doen. Het ligt aan de wifi ontvanger in de playstation. Die zijn niet erg best. Succes!
Bekijk reactie

1 reactie

Beste Huub,
Dat is een algemeen probleem met de ps4 en wifi wat jij daar beschrijft. Op de 1 of andere manier werkt wifi op de playstation 4 niet erg lekker. Ook ik zelf had daar last van terwijl ik zowat boven op me modem zat. Ik adviseer indien mogelijk je playstation bekabeld aan te sluiten. Dat heeft bij mij ( en vele andere ) het probleem opgelost. Ik vrees dat telfort hier op zich heel weinig aan kan doen. Het ligt aan de wifi ontvanger in de playstation. Die zijn niet erg best. Succes!

Reageer