beantwoord

V8 router wifi valt weg tijdens het kijken van series

• 1 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 166 keer bekeken

Goedenmiddag meneer mevrouw

Gisteravond hebben mijn vriendin en ik ietsjes te diep in het glaasje gekeken. Vandaag plukken we daar de vruchten van en zijn we gezamenlijk opgezadeld met een aantal hamers.

Na een zware ochtend waarin ook npg boodschapjes gedaan moesten worden, keken we uit naar een plof op de bank en dan Netflix and chill. Het ultieme medicijn voor deze hamers.

Jammer genoeg blijkt vandaag dat onze wifi die wij hiervoor nodig hebben, misschien met ons is mee gegaan gister. Want vandaag heeft hij ze dag helemaal niet. De laatste paar maanden is het al wat lastiger voor hem om ons op onze wenken te bedienen, maar vandaag....

Om de haverklap valt hij uit waardoor er maar heel af en toe Netflix is. De chill is hierdoor al verdwenen en tot overmaat van ramp heeft me vriendin haar ogen gesloten. Nu ben ik bezig geweest om het kanaal te veranderen, en ik kan u uit ervaring vertellen dat dit met een aantal hamers, geen fijn klusje is.

Gelukkig lees ik op jullie forum dat ik niet de enige met dit probleem ben. Ligt het toch niet aan de drankjes van gister, en is mijn Wi-Fi niet met ons mee op stap geweest.

Nu is mijn vraag of u mij hiermee kunt helpen om het op te lossen?

Groetjes Toby Paap
icon

Beste antwoord door Wieger DB 3 oktober 2017, 14:27

Hallo Toby, welkom op het forum. Ik kan me heel goed voorstellen dat je na een stevige avond in alle rust van Netflix wilt genieten. Dan is een wegvallende wifi verbinding precies niet wat je zoekt. Door de stappen die je hebt doorlopen, heeft mijn collega gekozen om je modem te gaan vervangen. Wil je in de toekomst nog wel relaxed Netflix kunnen kijken op een dag als eergisteren? Overweeg dan om Netflix op je TV ontvanger te gebruiken. Je hebt namelijk al twee ontvangers die hiervoor geschikt zijn. Wil je me nog wel laten weten of je nieuwe modem voor een stabiele wifi zorgt?
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Ligt het toch niet aan de drankjes van gister,
Dat denk ik inderdaad.
Netflix kun je via "Meer TV" bekijken via je TV-ontvanger.
(Er vanuit gaande dat je een TV-ontvanger hebt met witte afstandbediening).
De TV-ontvanger heeft een bekabelde aansluiting. WiFi wordt daarbij niet gebruikt.

Laat er eerst nog maar een dagje of wat verder overheen gaan, alvorens verder te kijken. 😉
Reputatie 7
Badge +7
Hallo Toby, welkom op het forum. Ik kan me heel goed voorstellen dat je na een stevige avond in alle rust van Netflix wilt genieten. Dan is een wegvallende wifi verbinding precies niet wat je zoekt. Door de stappen die je hebt doorlopen, heeft mijn collega gekozen om je modem te gaan vervangen. Wil je in de toekomst nog wel relaxed Netflix kunnen kijken op een dag als eergisteren? Overweeg dan om Netflix op je TV ontvanger te gebruiken. Je hebt namelijk al twee ontvangers die hiervoor geschikt zijn. Wil je me nog wel laten weten of je nieuwe modem voor een stabiele wifi zorgt?

Reageer