beantwoord

traag / geen internet

• 2 september 2015
  • 3 reacties
  • 485 keer bekeken

Hallo,
We hebben maar een slechte verbinding. Ik werk WIFI, en vaak, zoals nu, werk ik via de internetverbinding van mijn buren, omdat deze sterker is dan mijn eigen.
Vaak maar 6% via de snelheidstestjes.
De modem gaf vaak geen internet door, nieuwe besteld, die deed het helemaal niet, oude modem weer aangesloten gisteren, die deed het niet, maar niet aangekomen, en vanmorgen deed hij het wel weer.
Kan het komen doordat we achter het NH hotel wonen, die 4 (illegaal?) supermasten op het dak heeft staan (s nachts geplaatst) en zij al het internet verstoren van de buren??
icon

Beste antwoord door jimny 2 september 2015, 12:58

Via SSID progje of de Wifi Analyzer van android kun je zien op welk kanaal je de beste ontvangst hebt via je modem

Je kunt ook via de zoekfunctie op het forum zoeken want er is een speciaal topic over WIFI problemen
Bekijk reactie

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Via SSID progje of de Wifi Analyzer van android kun je zien op welk kanaal je de beste ontvangst hebt via je modem

Je kunt ook via de zoekfunctie op het forum zoeken want er is een speciaal topic over WIFI problemen
Dank je. Ik zal het bekijken.
En de Modem? De oude werkt dus weer en de nieuwe heeft het nooit gedaan. Terug sturen?
Reputatie 8
Badge +16
Beste Efrigo, ik ben je verder van dienst in je andere topic. Hierbij sluit ik dit topic

@jimny,

Bedankt!