beantwoord

Toestel maakt niet meer automatisch verbinding met WiFi

  • 21 december 2019
  • 1 reactie
  • 84 keer bekeken

Sinds enkele dagen springt de Wi-Fi elke keer eraf. Hij maakt dan niet meer automatisch verbinding op de telefoon.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 23 december 2019, 22:01

Dag @rienke80. Welkom hier op het Forum. Wat lastig dat je WiFi-verbinding sinds een aantal dagen wegvalt. Je benoemt specifiek je toestel. Valt de WiFi ook op andere apparaten weg? En is er wellicht iets veranderd in huis in de afgelopen dagen? Heb je bijvoorbeeld een nieuw apparaat aangesloten? Verder wil ik je vragen om de probleemoplosser voor wegvallende WiFi te doorlopen. Vaak los je de problemen daarmee eenvoudig op. Als het niet is gelukt, kun je dan toelichten wat je hebt geprobeerd? 

Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +9

Dag @rienke80. Welkom hier op het Forum. Wat lastig dat je WiFi-verbinding sinds een aantal dagen wegvalt. Je benoemt specifiek je toestel. Valt de WiFi ook op andere apparaten weg? En is er wellicht iets veranderd in huis in de afgelopen dagen? Heb je bijvoorbeeld een nieuw apparaat aangesloten? Verder wil ik je vragen om de probleemoplosser voor wegvallende WiFi te doorlopen. Vaak los je de problemen daarmee eenvoudig op. Als het niet is gelukt, kun je dan toelichten wat je hebt geprobeerd? 

Reageer