Sticky

[Tips van Telfort] Geen, traag of wegvallend WiFi

  • 30 december 2016
  • 181 reacties
  • 15511 keer bekeken


Toon het eerste bericht

181 reacties

Reputatie 1
Helaas,
Het modem een factory reset gegeven, maar zonder resultaat.
Het lijkt er op alsof het modem ook maar over 1 kanaal beschikt.
Met de wifi-analyzer app zie ik alleen kanaal 3. Instellen van een ander kanaal wordt niet zichtbaar.
Ook geprobeerd te schakelen tussen 20 en 20/40 maar geen effect
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie het inderdaad @marcelve . Balen dat dat niet geholpen heeft. 😞 Ik ben dan verder gaan analyseren en ik kom op een nieuw modem uit. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op. Alvast veel plezier ervan.
Reputatie 1
Dankjewel!!!
Reputatie 7
Badge +9
Graag gedaan namens Bart, @marcelve! 🙂
Reputatie 1
Net het modem opgehaald bij het postkantoor, geinstaleerd.
Wat een verademing!!! Weer de snelheden die ik gewend was.
Super!!
Reputatie 8
Badge +11
Daar doen we het voor! Helemaal top.

Reageer