Sticky

[Tips van Telfort] Geen, traag of wegvallend WiFi

  • 30 december 2016
  • 183 reacties
  • 16387 keer bekeken


Toon het eerste bericht

183 reacties

Reputatie 1
Helaas,
Het modem een factory reset gegeven, maar zonder resultaat.
Het lijkt er op alsof het modem ook maar over 1 kanaal beschikt.
Met de wifi-analyzer app zie ik alleen kanaal 3. Instellen van een ander kanaal wordt niet zichtbaar.
Ook geprobeerd te schakelen tussen 20 en 20/40 maar geen effect
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie het inderdaad @marcelve . Balen dat dat niet geholpen heeft. 😞 Ik ben dan verder gaan analyseren en ik kom op een nieuw modem uit. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op. Alvast veel plezier ervan.
Reputatie 1
Dankjewel!!!
Reputatie 8
Badge +9
Graag gedaan namens Bart, @marcelve! 🙂
Reputatie 1
Net het modem opgehaald bij het postkantoor, geinstaleerd.
Wat een verademing!!! Weer de snelheden die ik gewend was.
Super!!
Reputatie 8
Badge +11
Daar doen we het voor! Helemaal top.

Ik heb super weinig Wi-Fi download rond de 9 uploaden nog minder heb al verhoogd naar de 100 had 50 maar totaal geen resultaat ik kan geen eens mijn videoland kijken .Heb alles al doorlopen maar geen resultaat .Kunnen jullie hier iets aan doen?

Ik heb super weinig Wi-Fi download rond de 9 uploaden nog minder heb al verhoogd naar de 100 had 50 maar totaal geen resultaat ik kan geen eens mijn videoland kijken .Heb alles al doorlopen maar geen resultaat .Kunnen jullie hier iets aan doen?

 

Je abonnement verhogen heeft weinig nut als je via wifi de 9Mb niet haalt dat heeft enkel nut voor de verbinding naar buiten toe.

Daarom mijn eerste vraag wat is die snelheid dat kan je hier terugvinden op basis van je postcode.

https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/

Reageer