beantwoord

Telfort WiFi-versterker USB poorten, waar zijn ze voor?

ForumCA
Op de WiFi-versterker zitten twee USB-poorten. Kan iemand mij vertellen hoe ik die kan benaderen?
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 13 september 2017, 17:44

Betekenis van de poorten en knoppen van de WiFi Versterker:
Ethernet (5x) De WiFi Versterker heeft vijf ethernetpoorten. De gele ethernetpoort is voor de verbinding met de Experia Box.
De overige poorten zijn uitgangen voor apparaten, zoals een laptop of tv-ontvanger, die internet gebruiken.
USB (2x) De twee USB-poorten kun je gebruiken als je apparaten met een USB-adapter wilt opladen.
Reset De knop [Reset] kun je gebruiken als je de fabrieksinstellingen wilt terugzetten.
Bijvoorbeeld als je handmatig informatie hebt gewijzigd en dit ongedaan wilt maken.

Je kan er alleen je telefoon of tablet mee opladen.

Bekijk reactie

2 Reacties

nelly jacoba
Reputatie 4
Badge +2
Betekenis van de poorten en knoppen van de WiFi Versterker:
Ethernet (5x) De WiFi Versterker heeft vijf ethernetpoorten. De gele ethernetpoort is voor de verbinding met de Experia Box.
De overige poorten zijn uitgangen voor apparaten, zoals een laptop of tv-ontvanger, die internet gebruiken.
USB (2x) De twee USB-poorten kun je gebruiken als je apparaten met een USB-adapter wilt opladen.
Reset De knop [Reset] kun je gebruiken als je de fabrieksinstellingen wilt terugzetten.
Bijvoorbeeld als je handmatig informatie hebt gewijzigd en dit ongedaan wilt maken.

Je kan er alleen je telefoon of tablet mee opladen.
Enterprise
Reputatie 5
Badge +2
Voor zover mij bekend worden die USB-poorten niet ondersteund en aangesloten apparatuur werkt dus ook niet.
Zoals nelly jacoba al aangeeft kan je er wel mee opladen.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)