Tablet verbind niet met wifi

• 14 augustus 2017
  • 32 reacties
  • 4997 keer bekeken

Toon het eerste bericht

32 reacties

Zou ik eens even moeten kijken of iemand een v10 modem heeft
Reputatie 8
Badge +19
Ik zou niet teveel op de zaken vooruit lopen, de kans dat je van Telfort een V10 krijgt is uiterst klein...
telfort geeft geen v10 modem wat volgens hun ligt het aan de tablet en niet aan de modem. vandaag 3 verschillende openbare netwerkten geprobeerd werkt allemaal. maar helaas wil telfort verder niet helpen.
Reputatie 8
Badge +19
Telfort geeft geen garantie dat het met álle tablets werkt, ze kunnen nou eenmaal geen ondersteuning en garanties geven voor appartuur van derden.
Maar zoals al eerder gezegd, koop een goeie en betaalbare wif-router of accesspoint en je probleem is vrijwel zeker opgelost.
Ik zeg 'vrijwel zeker' omdat ook de fabrikanten van routers die garantie niet kunnen geven.
Reputatie 8
Badge +11
.... een losse wifirouter aan te schaffen en deze aan te sluiten op de modem.
Deze gebruik je dan voortaan voor al je wifi-devices in huis en de wifi werkt dan sowieso beter dan die van de V8... want zoals bekend is deze niet geweldig...

Ik denk dat de suggestie van Enterprise dan overblijft.
Kreeg net een berichtje van telfort ze sturen een v10 op dus die wachten we nog even af
Reputatie 8
Badge +19
Kreeg net een berichtje van telfort ze sturen een v10 op dus die wachten we nog even af
Kijk, dat is mooi... 😉

Reageer