beantwoord

SuperWiFi van KPN op een Experia V10 met Telfort abbonnement

• 1 augustus 2020
  • 7 reacties
  • 163 keer bekeken

Vraag kan je super wifi ook gebruiken op een experia box v10 met een telfort abbonement?

iedereen alvast bedankt voor de reactie.

icon

Beste antwoord door Doornekamp33 1 augustus 2020, 11:47

Ja dat kan, maar er zijn voldoende goedkopere alternatieven te vinden die net zo goed of beter werken.

Het is niks meer dan een mesh systeem.

Bekijk reactie

7 reacties

Ja dat kan, maar er zijn voldoende goedkopere alternatieven te vinden die net zo goed of beter werken.

Wat verwacht je van dit model toegangspunt? Het is geen wondermiddel als je nu een beperkte snelheid hebt wordt dat niet sneller.

Wat zijn de alternatieven, probleem is dat ik in huis een goeie 95 down en 100 up heb zit ik buiten mag ik blij zijn met  1 down en 0 up

Wat verwacht je van dit model toegangspunt? Het is geen wondermiddel als je nu een beperkte snelheid hebt wordt dat niet sneller.

Binnen heb ik geen beperking maar buiten. Binnen 95 down en 100 up buiten mag ik blij zijn als ik de 10 down en 8 up hebt maar vaak is het 1. 

Dat heeft vermoedelijk met de afstand te maken en andere invloeden dan is een extra wifi toegangspunt nabij de buiten muur geen overbodige luxe.

Alternatieven bijvoorbeeld de TP Link deco M4/M5 set, doet het prima, wat duurder de M9.

Of als je een kabel kunt trekken naar het beoogde punt een degelijke router en deze in AP modus zetten, dan word de keuze reuze vanaf 50/60 euro.

Reputatie 8
Badge +12

Ik zie dat jouw vraag al beantwoord is @mipr. Mocht er nog wat onduidelijk zijn, laat het dan weten.

Reageer