beantwoord

Steeds wegvallende WiFi op telefoon met Experia Box V8

• 25 maart 2020
  • 7 reacties
  • 144 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb een Experia V8, op mijn Samsung telefoon valt daar om de haverklap de verbinding weg maar op andere apparaten geen probleem. Als andere mensen hun telefoon op mijn WiFi willen doen lukt dat ook niet dan krijgen ze steeds wachtwoord ongeldig terwijl het echt het goede wachtwoord is.

icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 28 maart 2020, 16:27

Dag @ellenm. Van harte welkom hier. Wat lastig dat de WiFi op je toestel steeds wegvalt. Ik begrijp dat ook anderen geen verbinding krijgen met WiFi. Heb je dit stappenplan al eens doorlopen? En heb je bijvoorbeeld je modem al eens een reset gegeven? Je modem wordt dan teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Je gebruikt dan het oorspronkelijke wachtwoord dat op de sticker op je modem staat.

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +9

Geen enkel probleem. Dank voor je reactie. En jij ook! :slight_smile:

Reputatie 1

Dank je wel Natasja en doe voorzichtig he!

Gr.

Ellen

Reputatie 8
Badge +9

Dat is natuurlijk prima en in deze tijd begrijpelijk, @ellenm. Mocht je toch nog ergens hulp bij nodig hebben, dan lees ik het graag.

Reputatie 1

Mensen die op bezoek waren hebben netwerk vergeten idd geprobeerd, ook met telefoon opnieuw opstarten maar mooi niks noppes nada. Ik zelf ga echt het risico nu even niet nemen, neem voor wel even lief dat hij af en toe verbinding verliest;-)

Gr.

Ellen

Reputatie 8
Badge +9

Dag @ellenm. Dank voor je reactie. Ik kan me enigszins voorstellen dat je een reset op dit moment niet aandurft. Het verbaast me wel dat het verbinden via WiFi alleen met toestellen niet lukt. Heb je het netwerk ook al eens vergeten? Ik weet niet wat voor jouw toestel exact de te doorlopen stappen zijn, maar je zou via je instellingen bij ‘Netwerk en internet’ > ‘WiFi’ je netwerk moeten kunnen vergeten/verwijderen. Wil je dat nog even proberen? Als dat niet werkt is een reset van je modem toch echt de volgende stap. 

Reputatie 1

Hoi Natasja, ten eerste bedankt voor je reactie. Snelheid is prima, reset durf ik op dit moment even niet aan omdat hij dus vooral problemen geeft na het invoeren van het wachtwoord. Kan nu het risico niet lopen dat ik niet meer thuis kan werken. Overigens denk ik niet dat dit het probleem is, modem heeft al vanaf dag 1 raar gedaan na invoeren van wachtwoord.Aanmelden op dochter haar laptop werkte toen ook niet, uiteindelijk is me dat gelukt om in haar laptop iets te wijzigen in het wpa gebeuren (geloof ik). IPad valt nimmer weg maar alleenop Samsung telefoon en andere telefoons pakt hij het wachtwoord gewoon niet. Misschien als we de Coronacrisis voorbij is alsnog een reset proberen, mocht ik er dan niet meer inkomen wordt het richting Telfort. 

Fijn weekend!

Reputatie 8
Badge +9

Dag @ellenm. Van harte welkom hier. Wat lastig dat de WiFi op je toestel steeds wegvalt. Ik begrijp dat ook anderen geen verbinding krijgen met WiFi. Heb je dit stappenplan al eens doorlopen? En heb je bijvoorbeeld je modem al eens een reset gegeven? Je modem wordt dan teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Je gebruikt dan het oorspronkelijke wachtwoord dat op de sticker op je modem staat.

Reageer