beantwoord

SSID netwerknaam van nieuwe experia box v10A komt niet overeen

  • 7 februari 2019
  • 7 reacties
  • 641 keer bekeken

Het nummer wat op Experia box v10a staat (netwerknaam)
komt niet op mijn computer heb daar een ander nummer.
Vind dit niet handig.



Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Galdor68 8 februari 2019, 11:55

Dit probleem met de v10a is bekend.
https://forum.telfort.nl/wifi-269/melding-experiabox-v10a-met-verkeerde-wifi-gegevens-op-de-sticker-79323
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 1
😀
Reputatie 8
Badge +11
De nieuwe glasvezel verbinding is nog niet opgeleverd inderdaad, dat klopt. Dat staat gepland voor later deze week, daarna zal je de V10a helemaal kunnen gebruiken 🙂
Zojuist in dat andere topic ook gereageerd word je omgezet van oud naar nieuw glas dan zal dit zeker mee kunnen spelen.
Heb inderdaad verbinding met de Experia Box .
Alleen nog niet met het internet of werkt het alleen als ook het glasvezelmodem is vervangen.
Heb inderdaad nog een laptop die je kan bekabelen.
was een eitje jammer dat het ip adres niet op de box staat.
De uitleg was ook uitsteken en ja soms gaat er weleens wat verkeert.😉
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Micky Nitrox, welkom op het Telfort forum. Het is zoals Galdor aangeeft inderdaad een bekende situatie, waarbij verkeerde gegevens op het kaartje zijn geprint.
Op basis van je screenshots heb ik net als Babylonia het idee dat je nu wel verbinding hebt met het modem, klopt dat?
Dit probleem met de v10a is bekend.
https://forum.telfort.nl/wifi-269/melding-experiabox-v10a-met-verkeerde-wifi-gegevens-op-de-sticker-79323
Reputatie 8
Maar aan de plaatjes te zien heb je dus wel in kunnen loggen.
Verander je de gegevens op het kaartje toch even?

Reageer