beantwoord

Smartphone maakt niet automatisch verbinding met versterker

• 30 oktober 2019
  • 118 reacties
  • 1381 keer bekeken

Toon het eerste bericht

118 reacties

Reputatie 2

hoi @Natasja - Telfort  ik heb je een prive berichtje verstuurd.

mvg marco

Reputatie 2

welke manier is het snelste om in contact te komen met telfort? aangezien ik graag een nieuwe (modem) wil hebben. aangezien ik deze problemen al ruim 2 maanden hebt. (via privé reageert er niemand) 

Reputatie 8

Tijdens kantooruren klantenservice bellen.

Bel met 0900 9596 en spreek je vraag in
(Hiervoor betaal je alleen de gebruikelijke belkosten)

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @marcojaguartje. Ik was zelf afgelopen weekend niet aanwezig, vandaar dat ik nu pas aan je topic toekom. Sorry! Omdat je nog steeds problemen ervaart met de Experia Box in combinatie met je Experia WiFi’s, heb ik je nu in overleg met een collega van de Technische Dienst een vervangend modem toegestuurd. Op die manier kunnen we namelijk uitsluiten of je modem het probleem veroorzaakt. Houd je me op de hoogte? :slight_smile:

Reputatie 2

Tijdens kantooruren klantenservice bellen.

Bel met 0900 9596 en spreek je vraag in
(Hiervoor betaal je alleen de gebruikelijke belkosten)

Ik heb al vanaf het begin veel gebeld 😏 (zou terugkoppeling krijgen) helaas niet gebeld nog. @Babylonia 

Reputatie 2

Hoi @marcojaguartje. Ik was zelf afgelopen weekend niet aanwezig, vandaar dat ik nu pas aan je topic toekom. Sorry! Omdat je nog steeds problemen ervaart met de Experia Box in combinatie met je Experia WiFi’s, heb ik je nu in overleg met een collega van de Technische Dienst een vervangend modem toegestuurd. Op die manier kunnen we namelijk uitsluiten of je modem het probleem veroorzaakt. Houd je me op de hoogte? :slight_smile:

toppie @Natasja - Telfort  vanuit telfort heb ik ook veel die kant op gebeld zelf naar kpn winkels geweest. (daarvan) zouden ze mijn op de hoogte houden via een telefoontje nooit gehad. via het forum werkte het beste vind ik. 

Reputatie 7
Badge +9

Dat is wel erg spijtig, @marcojaguartje. Maar ik vind het natuurlijk fijn om te lezen dat deze route voor jou het beste werkt. :slight_smile:  Ik hoop echt dat het nieuwe modem het probleem dan toch eindelijk oplost! Ik wacht je update af.

Reputatie 2

Dat is wel erg spijtig, @marcojaguartje. Maar ik vind het natuurlijk fijn om te lezen dat deze route voor jou het beste werkt. :slight_smile:  Ik hoop echt dat het nieuwe modem het probleem dan toch eindelijk oplost! Ik wacht je update af.

Ik ben ook benieuwd naar de nieuwe modem. (vandaag ontvang ik hem als goed is) ik laat het ff weten via een updateje. Mvg marco 

Reputatie 2

hoi @Natasja - Telfort  de nieuwe (modem) was onderweg sinds maandag richting mijn huis? zou hem vandaag binnen krijgen via de post. (kreeg melding dat was vertraagd) mvg marco 

Reputatie 7
Badge +9

Dag @marcojaguartje. Ik heb zojuist je privébericht ontvangen. Ik begrijp dat je een Experia Box V10a hebt ontvangen, terwijl je een Experia Box V10 had (of hebt). Je geeft aan dat je de Experia Box V10a die je bij de start van je abonnement hebt ontvangen via de KPN winkel bij uitzondering hebt mogen omruilen voor een Experia Box V10. Doordat het nieuwe modem vanuit een geautomatiseerd systeem is verstuurd, en je volgens de administratie een Experia Box V10a hebt, heb je nu een vervangende V10a ontvangen. Ik heb bij deze een vervangende V10 voor je aangevraagd. Die heb je binnen 5 werkdagen in huis. Wil je de V10a weer naar ons terugsturen:slight_smile:

Reputatie 2

Dag @marcojaguartje. Ik heb zojuist je privébericht ontvangen. Ik begrijp dat je een Experia Box V10a hebt ontvangen, terwijl je een Experia Box V10 had (of hebt). Je geeft aan dat je de Experia Box V10a die je bij de start van je abonnement hebt ontvangen via de KPN winkel bij uitzondering hebt mogen omruilen voor een Experia Box V10. Doordat het nieuwe modem vanuit een geautomatiseerd systeem is verstuurd, en je volgens de administratie een Experia Box V10a hebt, heb je nu een vervangende V10a ontvangen. Ik heb bij deze een vervangende V10 voor je aangevraagd. Die heb je binnen 5 werkdagen in huis. Wil je de V10a weer naar ons terugsturen:slight_smile:

goedenmiddag @Natasja - Telfort bedankt voor de snelle terugkoppeling. ik verstuur de v10a modem vandaag nog retour terug. ik wacht de juiste v10 modem af. omdat u aangaf aan mijn dat het een geautomatiseerd systeem is. dat er bij mijn gegevens staat dat ik gebruik maak van de v10a modem. veroorzaakt dat niet de problemen met mijn V10 modem eventueel aangezien ik hier al tijdje gebruik van maak? Gr Marco 

Reputatie 7
Badge +9

Hallo @marcojaguartje. Geen zorgen, dat heeft verder geen invloed op de technische werking van je apparatuur. Je vorige Experia Box V10 meldt zich namelijk wel gewoon aan op ons netwerk. En er zijn bijvoorbeeld ook klanten die een eigen router gebruiken. Dat zorgt dus geenszins voor de problemen. Het stond alleen in de administratie niet goed. :slight_smile:  Omdat ik nu vanuit het systeem een vervangende Experia Box V10 heb toegestuurd, staat er straks in de administratie ook dat je een Experia Box V10 in je bezit hebt. 

Reputatie 2

Hallo @marcojaguartje. Geen zorgen, dat heeft verder geen invloed op de technische werking van je apparatuur. Je vorige Experia Box V10 meldt zich namelijk wel gewoon aan op ons netwerk. En er zijn bijvoorbeeld ook klanten die een eigen router gebruiken. Dat zorgt dus geenszins voor de problemen. Het stond alleen in de administratie niet goed. :slight_smile:  Omdat ik nu vanuit het systeem een vervangende Experia Box V10 heb toegestuurd, staat er straks in de administratie ook dat je een Experia Box V10 in je bezit hebt. 

jap, duidelijk. Gr marco 

Reputatie 2

mijn nieuwe modem aangesloten alles werkt weer top betreft met de instellingen :)

weet iemand waarom speedtest via kpn niet lukt? 

Reputatie 8

De tekst van de melding lijkt me duidelijk !

Twee opties, als het de ene niet is (Firewall, en die lijkt me vrij onwaarschijnlijk),
dan de andere mogelijkheid.  En ook hier (vanuit een PC) geen speedtest mogelijk.

Zoals geadviseerd, later (in de loop van de dag) nog maar eens proberen dan.
Of een ander alternatief gebruiken:  https://www.speedtest.net/nl

Reputatie 2

De tekst van de melding lijkt me duidelijk !

Twee opties, als het de ene niet is (Firewall, en die lijkt me vrij onwaarschijnlijk),
dan de andere mogelijkheid.  En ook hier (vanuit een PC) geen speedtest mogelijk.

Zoals geadviseerd, later (in de loop van de dag) nog maar eens proberen dan.
Of een ander alternatief gebruiken:  https://www.speedtest.net/nl

okki! @Babylonia dit is zovel als op pc en mobiel. 

Reputatie 7
Badge +9

Hallo @marcojaguartje. Heel fijn dat alles (vooralsnog) weer naar behoren werkt. Het andere modem ontvangen we graag retour. De speedtest lukt aan deze kant en bij andere collega's ook niet, dus dat ga ik in ieder geval doorgeven hier. Dank voor het melden!

Reputatie 2

Hallo @marcojaguartje. Heel fijn dat alles (vooralsnog) weer naar behoren werkt. Het andere modem ontvangen we graag retour. De speedtest lukt aan deze kant en bij andere collega's ook niet, dus dat ga ik in ieder geval doorgeven hier. Dank voor het melden!

Okki duidelijk. Mvg marco 

Reageer