beantwoord

Slechte wifi met zyxel modem.

Reputatie 1
Heb altijd goede wifi gehad met deze modem... maar sinds een tijd valt de wifi steeds weg. Heb al een reset gedaan... wifi keer aan en uit gezet. Zo ook op de telefoons etc. Maar blijft slecht... graag hier wat aan doen telfort
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 10 juli 2018, 18:07

Merci! Ik neem het over van Stephen zoals je merkt en ik ben meteen voor je gaan kijken. De verbinding tot en met de modem is zo te zien wel stabiel, dus het lijkt echt aan het modem te liggen. Met de testen die je elf hebt gedaan heb je de mogelijkheden daarvan ook al geprobeerd, maar dat had blijkbaar geen succes. Ik heb je daarom meteen een nieuwe modem toegestuurd, deze zal je binnen 2 werkdagen ontvangen. Daarbij zit ook een instructie hoe je de huidige kunt terugsturen. Ik hoor het graag van je als de nieuwe modem is aangesloten en hoe het dan gaat.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11
De ZyXEL's zijn al wat ouder en her en der beginnen ze het op te geven. Hij zal wel vervangen worden. Zorg dat je klantnummer in je profiel staat zodat Webcare weet om welke aansluiting het gaat.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Dennis, kun je je klantnummer toevoegen aan jouw profiel? Zodra je dit hebt gedaan ben ik je dan verder van dienst. Bij voorbaat dank!
Reputatie 1
Klantnummer is toegevoegd aan profiel.
Reputatie 8
Badge +10
Merci! Ik neem het over van Stephen zoals je merkt en ik ben meteen voor je gaan kijken. De verbinding tot en met de modem is zo te zien wel stabiel, dus het lijkt echt aan het modem te liggen. Met de testen die je elf hebt gedaan heb je de mogelijkheden daarvan ook al geprobeerd, maar dat had blijkbaar geen succes. Ik heb je daarom meteen een nieuwe modem toegestuurd, deze zal je binnen 2 werkdagen ontvangen. Daarbij zit ook een instructie hoe je de huidige kunt terugsturen. Ik hoor het graag van je als de nieuwe modem is aangesloten en hoe het dan gaat.

Reageer