beantwoord

Slechte WiFi

• 8 juli 2020
  • 2 reacties
  • 104 keer bekeken

Hoi,

Sinds enkele maanden heb ik erg slechte WiFi in mijn huis. Ik heb al meerdere keren contact gehad met de klantenservice, maar n het doorlopen van alle stappen (stappenplan, reset, kanaal aanpassen etc) is het enige wat ze willen doen, me een wifi-versterker aansmeren. Ik vind dit erg onlogisch gezien we in een flat wonen (totale opp nog 65m2).

Als ik een kabel aansluit is de snelheid prima, maar speelsters op WiFi geeft aan 1.7 download en 2.3 upload.

Volgens meerdere mensen die ik heb gesproken loopt mijn modem ( of WiFi module ervan) op het einde.

Wat moet ik doen om een nieuwe modem te krijgen?

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 11 juli 2020, 16:13

Hoi @NicolevanWijk, welkom hier. 

Ik ben ook nog even gaan analyseren. Mijn vermoeden is ook dat de WiFi module er mee opgehouden is. Ik wil je dan ook wel een nieuw modem sturen mocht dat nodig zijn. Maar omdat er nu een opheffing in het systeem staat is het niet mogelijk helaas. 

Bekijk reactie

2 reacties

vraag ingetrokken, antwoord staat in de vraag van de vraagsteller. V8

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @NicolevanWijk, welkom hier. 

Ik ben ook nog even gaan analyseren. Mijn vermoeden is ook dat de WiFi module er mee opgehouden is. Ik wil je dan ook wel een nieuw modem sturen mocht dat nodig zijn. Maar omdat er nu een opheffing in het systeem staat is het niet mogelijk helaas. 

Reageer