beantwoord

Slechte verbinding

  • 9 januari 2020
  • 4 reacties
  • 137 keer bekeken

Hallo mijn Wi-Fi is heel traag  hij gaat steeds aan  en uit sinds wij een nieuwe modem hebben gekregen 

Weten jullie wat we eraan kunnen  doen?

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 13 januari 2020, 11:20

Hoi @Rabia 1969, welkom hier. 

Wat irritant dat de WiFi niet zo werkt als je zou verwachten. Heb je de stappen van jimny al eens doorlopen? Of anders de WiFi check? Geeft dat verbetering?

 

 

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Welk modem heb je gekregen en doorloop onderstaande link eens

 

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/hulp-bij-technische-problemen-1/wifi-verbeteren.htm

Mijn modem is een Experia Box v10A

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Rabia 1969, welkom hier. 

Wat irritant dat de WiFi niet zo werkt als je zou verwachten. Heb je de stappen van jimny al eens doorlopen? Of anders de WiFi check? Geeft dat verbetering?

 

 

Reputatie 8
Badge +11

Is het beter geworden? Ik heb namelijk geen antwoord meer van je ontvangen. 

Reageer