beantwoord

slechte tot geen wifi verbinding. Slechte communicatie

  • 16 januari 2018
  • 4 reacties
  • 114 keer bekeken

Al meer dan anderhalve maand heb ik problemen met wifi die wegvalt. Toen ik contact opnam met Telfort bleek het dat de update naar de experia box niet goed is gegaan. Ik moest de 5g uitzetten maar de wifi verbinding is nog steeds erg slecht. Ik kan niets streamen b.v. Maar wat me ook stoort is dat er geen contact is gezocht met de klanten om dit te melden en ik wil ook een vergoeding want ik maak geen gebruik van het door mij betaalde pakket
icon

Beste antwoord door Wieger DB 17 januari 2018, 16:03

Hoi wa666954, welkom op het forum. Je geeft aan dat je sinds anderhalve maand problemen ervaart met je wifi verbinding. Dat is niet fijn. Zoals Galdor68 al aangeeft hebben wij hiervoor een centraal topic gestart, waarin je informatie zullen delen als er meer bekend is. Ik raad je aan om dit topic te blijven volgen.
Bekijk reactie

4 reacties

Wellicht helpen de tips hier en dan vooral een andere minder druk kanaal kiezen
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/wifi-snelheid-verbeteren.htm

Er is een speciaal topic voor dit probleem
https://forum.telfort.nl/randapparatuur-272/wifi-storing-met-de-experia-box-v10-72912
Reputatie 7
Badge +7
Hoi wa666954, welkom op het forum. Je geeft aan dat je sinds anderhalve maand problemen ervaart met je wifi verbinding. Dat is niet fijn. Zoals Galdor68 al aangeeft hebben wij hiervoor een centraal topic gestart, waarin je informatie zullen delen als er meer bekend is. Ik raad je aan om dit topic te blijven volgen.
Klopt communiceren doen ze niet aan, de klant die zich meld liegen ze voor en de anderen die zich niet melden laten ze helemaal barsten.
Reputatie 7
Badge +7
Op een andere reactie heb ik al antwoord gegeven. Daar help ik je graag verder.

Reageer