Slechte ontvangst tv en internet

  • 24 maart 2013
  • 2 reacties
  • 1763 keer bekeken

Sinds 1 februari van Ziggo naar Telfort. Sinds de overstap hebben wij regelmatig last van uitval van tv en internet. 
Na kontakt met de klantenservice kregen wij het simpele bericht dat onze aansluiting in huis mogelijk niet goed was. We kregen een opsomming hoe we het dan wel moesten aansluiten. Aangezien we niet uit een ei komen hebben we bij aansluiting uiteraard alles zo kort mogelijk gehouden. Dus het moden direct op het IS/RA punt enz. enz.
Erg makkelijk weer om de fout in eerste instantie bij de klant te leggen. 
Weer een bericht naar de klanten service gestuurd, blijkbaar hebben ze het te druk met het oplossen van alle klachten, heb nog geen antwoord gehad.
Mocht er niets veranderen nemen wij afscheid van Telfort.

2 reacties

Badge +1
Hoi robennellie,
Klantenservice werkt een lijstje af om er zeker van te zijn dat alles goed aangesloten zit.
Dat geeft soms idd het gevoel alsof ze denken dat je uit een ei komt.
Webcare van Telfort is er pas morgen weer maar misschien kunnen de (klanten) gebruikers ook helpen.

Log eens in in je modem (standaard met admin en paswoord 1234)
Klik Maintenance / Diagnostic / DSL Line / DSL Line Status
Kan je eens posten wat er staat vanaf het begin tot en met "nReturn=0 nDirection=0 nNumData=2"

Daarbij nog een paar vraagjes...
Heb je je tv aangesloten op poort 4 van het modem?
Heb je ook een tweede tv aangelsoten (poort 3)?
Maak je gebruik van devolo adapters voor de ethernet verbinding?
 
Hoi robennellie,
Klantenservice werkt een lijstje af om er zeker van te zijn dat alles goed aangesloten zit.
Dat geeft soms idd het gevoel alsof ze denken dat je uit een ei komt.
Webcare van Telfort is er pas morgen weer maar misschien kunnen de (klanten) gebruikers ook helpen.

Log eens in in je modem (standaard met admin en paswoord 1234)
Klik Maintenance / Diagnostic / DSL Line / DSL Line Status
Kan je eens posten wat er staat vanaf het begin tot en met "nReturn=0 nDirection=0 nNumData=2"

Daarbij nog een paar vraagjes...
Heb je je tv aangesloten op poort 4 van het modem?
Heb je ook een tweede tv aangelsoten (poort 3)?
Maak je gebruik van devolo adapters voor de ethernet verbinding?
 


Zal even inloggen op het modem en kijken,
Op de andere vragen:
Tv is aangesloten op poort 4, er is geen tweede tv aangesloten, pc zit ouderwets via kabel aangesloten op het modem dus geen enige vorm van adapters ertussen.

Reageer