beantwoord

slecht internet, geen internet

  • 1 juni 2016
  • 1 reactie
  • 491 keer bekeken

Reputatie 1
Al sinds een paar maanden doet mijn wifi raar, als ik in de woonkamer zit naast de modem en router heb ik geen internet verbinding...
Boven ben ik wel verbonden maar alles wat internet verbruikt zegt dan dat ik ''offline'' ben. Als ik mijn VPN aanzet doet alles het wel.
Ik kreeg gisteren en vandaag een melding van BullGuard internet security: http://prntscr.com/bb5db6
Een dag daarna had ik gebeld met Telfort omdat mijn internet traag is en ik vroeg een paar dingetjes die in mijn modem's log staan maar hij wist niet wat dat betekende...

[dhcpc]: DHCP Client, Lease obtained: (mijn ip); lease time 3600
[system]: SYSTEM, Apply settings for [Auto Firmware]
[system]: DHCP Server, Sending ACK of 192.168.0.104
[system]: DHCP Server, Sending OFFER of 192.168.0.104

Deze 4 dingen heb ik héél veel in de log staan maar ik weet niet wat het betekend...
Ik heb ook glasvezel dus je zou denken dat het internet wel snel is maar nee...
By the way alles is draadloos maar alles was perfect een paar maanden geleden

Het zou fijn zijn als iemand mij wat dingen kan uitleggen
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 1 juni 2016, 22:56

Hier zijn wat handvatten om eea te controleren en verbeteren.
Je wifi omgeving kan in kote tijd drastisch veranderen.

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/wifi.htm
Bekijk reactie

1 reactie

Hier zijn wat handvatten om eea te controleren en verbeteren.
Je wifi omgeving kan in kote tijd drastisch veranderen.

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/wifi.htm

Reageer