Slecht bereik en langzame Wifi

• 18 september 2016
  • 2 reacties
  • 723 keer bekeken

Ik heb een tv en internet pakket via Telfort waar ik niet tevreden over ben. Ik woon op 36 vierkante meter en als ik in mijn slaapkamer ben wat overigens 5 meter van de router af is heb ik hele slechte WiFi. Internet laadt niet en heeft slecht signaal. Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Klanten service van Telfort al is gebeld en instellingen veranderd maar toen dat niet werkte kreeg ik als antwoord van Telfort medewerker: ik ga er niet omheen draaien ons bereik van de WiFi is inderdaad slecht. Ik betaal een hoop geld voor iets wat slecht werkt en daarbij komt nog dat ik geen versterker wil kopen. Dit omdat ik in een klein huisje woon waar de router makkelijk moet reiken tot de slaapkamer en ik geen extra kosten wil maken.
Iemand een oplossing????

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Aangezien je helaas niet meer reageert, ga ik ervan uit dat het probleem reeds verholpen is.
Mocht er alsnog iets zijn wat ik voor jou kan doen, wil je dit laten weten in een nieuw topic?
Dit topic wordt hierbij gesloten.
Reputatie 8
Op zichzelf zijn de door Telfort geleverde modem/routers geen hoogvliegers op WiFi gebied.
Verder heb je beslist te maken met het overvolle WiFi-bos om je heen van allerlei mensen die ook WiFi gebruiken.
Dat staat elkaar allemaal te verdringen. Een algemeen probleem van WiFi in het algemeen.

Verder een muurtje ertussen naar een slaapkamer zegt weinig. Bijv. gips in wanden zijn bekende WiFi remmers.
Voor een betere ontvangst probeer de aanwijzingen die hier gegeven worden:
https://forum.telfort.nl/wifi-269/druk-jouw-wifi-omgeving-44762