beantwoord

Sitecom router defect

  • 4 juni 2019
  • 3 reacties
  • 90 keer bekeken

L.S.,

Via de probleemoplosser ben ik erachter gekomen dat de Sitecomrouter defect is.
Hierbij het verzoek om een nieuwe router toe te sturen. MvG.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 5 juni 2019, 08:31

Hoi @BrtZ, ik lees dat je geen WiFi meer hebt. Na uitgebreid de probleemoplosser doorgelopen te hebben, blijkt de Sitecom het begeven te hebben. Dat is niet zo fijn dat begrijp ik goed. Ik ben dan meteen aan de slag gegaan en ik heb een nieuwe voor je aangevraagd. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @BrtZ, ik lees dat je geen WiFi meer hebt. Na uitgebreid de probleemoplosser doorgelopen te hebben, blijkt de Sitecom het begeven te hebben. Dat is niet zo fijn dat begrijp ik goed. Ik ben dan meteen aan de slag gegaan en ik heb een nieuwe voor je aangevraagd. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op.
Hoi Bart,

Je pakket ontvangen en geïnstalleerd. Alles werkt weer naar tevredenheid. Merci.
Reputatie 8
Badge +11
Top! Bedankt voor de terugkoppeling.

Mocht er nog weer eens iets zijn, dan zien we graag weer een topic verschijnen.

Reageer