Sinds nieuwe modem slechte wifi

• 23 december 2016
  • 4 reacties
  • 640 keer bekeken

Reputatie 1
Hoi,

Sinds kort is mijn modem/wifi vervangen, maar sindsdien heb ik een heel slechte wifi verbinding.
Ik heb diverse Channels geprobeerd en met een wifi scanner de beste Channel gebruikt maar helaas wifi blijft slecht functioneren.

Mijn modem/wifi staat aan de andere kant van de kamer dat is ongeveer 10 meter zonder muren tussen en de verbinding is heel slecht.
Heel vaak valt de verbinding weg en komt weer terug.

Het lijkt mij dat de modem/wifi niet goed is omdat ik met mijn oudere Zyxel modem nooit problemen heb gehad ook al zat ik een etage hoger in mijn slaap kamer. Wat kunnen we hieraan doen? Is het vervangen van een modem/wifi een optie?

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Badge
Ik heb dat ook. Met de Zyxel (samen met een wifiversterker) geen problemen maar die moest vervangen worden. Kreeg de Experia V8 waarmee met mijn apparaten veel slechtere ontvangst samen met diezelfe wifiversterker
Reputatie 1
Lijkt erop dat Telfort hier geen oplossing voor heeft. Ik heb al 1 week niet gehoord van het Telfort support team.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo N.Demir, excuses voor de late reactie. Indien je nog steeds problemen ervaart met je WiFi-verbinding dan ontvang ik graag je adresgegevens in een privébericht. Bij voorbaat dank!
Reputatie 1
Hoi,

Super dat er toch aandacht aan word besteed. Ik stuur je een privébericht, want het probleem speelt nog steeds 😞