Signaal internet en TV valt om de haverklap weg

• 23 november 2012
  • 3 reacties
  • 1681 keer bekeken

Badge
Hallo Telfort, forum,

Ik heb, vooral de laatste tijd, erg veel last van internet dat weg valt. Hierbij valt ook vaak mijn TV signaal wel.
Op de TV geeft hij dan aan: Deze zender is tijdelijk niet beschikbaar (op elke zender). Soms heb ik dan weer beeld na een paar minuten maar ik heb ook wel eens een uurtje niks gehad en maar de TV uitgezet.

Dit gaat soms tegelijk met het uitvallen van het internet.
Ik heb nu weer even verbinding maar het kan elk moment weer weg zijn.
Mijn browser geeft dan elke keer dit bericht weer.

http://img10.imageshack.us/img10/7809/schermafbeelding2012112h.png

Hoe kan dit probleem opgelost worden?
Als het internet het wel doet werkt het overgens prima. Volgens speedtest.net heb ik nu ook gewoon 5.82 mbps downloadsnelheid en 0.58 mbps uploadsnelheid.

Groeten, Marvin

3 reacties

Badge
@Marvin8888

Ik zal het gehele pakket voor je opzeggen en zorgen dat de gemaakte kosten worden gecrediteerd.

Jelmer
Badge
Ow, dat is erg jammer.
Ook raar dat het me dan niet eerder verteld is.
In dat geval ga ik op zoek naar een andere provider.
Als je de afzegprocedure voor me in gang kan zetten voor interactieve TV en internet, graag.
En bedankt voor de reactie.

Groeten, Marvin
Badge
@Marvin8888

Spijtig om te lezen dat je problemen met Interactieve-TV ervaart. Ik heb de verbinding doorgemeten en ik zie dat je op een afstand van ruim 3 kilometer van de wijkcentrale woont. Hierdoor is de maximaal haalbare snelheid van 6Mb down te laag om een goed signaal te leveren voor Interactieve-TV. Ik bied je graag de mogelijkheid om het pakket kosteloos en met vergoeding van de gemaakte kosten op te zeggen. Het is ook een mogelijkheid alleen de Interactieve-TV op te zeggen. Mijn excuses voor het ongemak.

Jelmer

Reageer