beantwoord

Samsung Smart TV geen netwerk verbinding met draadloze verbindingsset

• 11 maart 2013
  • 31 reacties
  • 84316 keer bekeken

Toon het eerste bericht

31 reacties

Badge
Inderdaad veel dank voor de effort en het is me nu een stuk duidelijker geworden. Helaas maakt Samsung het voor de consument zo ingewikkeld met terminologieen, dat de tv door de dongle in een keer € 50 duurde moet zijn. Jammer dat je de Smart TV smarter moet maken door aanschaf van een dongle.
Het is een Samsung UE40EH5300 en dus WIFI ready. Ik weet niet of dit inhoudt dat er een aparte dongel bijgekocht moet worden of dat deze al ingebouwd zit.

de tv is wifi ready dat wil zeggen dat er geen ingebouwde wifi in zit ,maar met een dongle kan hij wel wifi ontvangen
Inderdaad veel dank voor de effort en het is me nu een stuk duidelijker geworden. Helaas maakt Samsung het voor de consument zo ingewikkeld met terminologieen, dat de tv door de dongle in een keer € 50 duurde moet zijn. Jammer dat je de Smart TV smarter moet maken door aanschaf van een dongle.

ik snap het
ik heb zojuist ook een smart tv van samsung gekocht en heb hier extra naar gekeken dat er een ingebouwde wifi inzit
maar de dongle kost niet los €50 ,maar €
ik zal je de site door geven24,95

ik snap het
ik heb zojuist ook een smart tv van samsung gekocht en heb hier extra naar gekeken dat er een ingebouwde wifi inzit
maar de dongle kost niet los €50 ,maar €
ik zal je de site door geven24,95

de site is www.sluitallesaan.nl

de site is sluitallesaan.nl
Reputatie 7
Badge +7
Om goed gebruik te maken van je Smart TV heeft deze een losse verbinding nodig naast de verbinding voor je TV ontvanger. Er zijn een paar methoden om dit aan te sluiten:

-Je kan dit doen met een netwerkkabel tussen je modem en je Smart TV
-Je kan je Smart TV draadloos laten verbinden
-Je kan gebruik maken van powerplugs, vergelijkbaar aan de TV verbindingsset.

Voor een zo stabiel mogelijke verbinding is het aan te raden je TV bekabeld aan te sluiten en niet gebruik te maken van de draadloze opties.

Reageer