samsung s6maakt geen verbinding met wifi

• 4 juni 2018
  • 13 reacties
  • 159 keer bekeken

zit met een vreemd probleem. sinds een paar dagen weigert mijn telefoon de wifi.
Heb mijn router al aan/uit gezet, stroom eraf, netwerk vergeten, zelfs mijn kanaal veranderd en alle instellingen van de router doorlopen.
Het vreemde is dat op het moment dat ik wifi aanzet op mijn telefoon ik 3 seconden verbinding heb en de telefoon ook heel even zichtbaar is in mijn routergegevens bij connected items. bij verversen is hij weer verdwenen. Daarbij komt dat ieder ander wel op mijn wifi kan inloggen en ik buiten ook gewoon op de wifi kom bij mijn buren of andere locaties. Verder heb ik in huis een computer die ik op de wifi heb en mijn tv en die doen het gewoon.
Iemand enig idee wat dit kan zijn:D?

13 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Welk type modem heb je
Experia box v8
Ik denk toch een defect in de wifi in je telefoon.
Weet je zeker dat het bij anderen wel werkt?
Buurman op mijn wifi ingelogd en andere vriend. Zelf kan im ook bij mijn buurman op zijn wifi en in de Vodafonewinkel ook prima.
Dat is ook t bizarre.:D
Reputatie 8
Badge +11
Zou het iets te maken kunnen hebben met filtering op mac-adres? Iemand?
Ik ben niet genoeg thuis in die materie om IEFKE hiermee te helpen 😳
Reputatie 8
Badge +17
Geef je modem eens een harde reset door met een puntig voorwerp het resetgaatje achterop 10 seconden in te drukken
Dank Jimmy, terug naar fabrieksi stellingen zou musschie n kunnen helpen.....ga een poging wzagen hoop van harte dat t werkt
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Yvonne, welkom op het forum! Heeft de harde reset voor verbetering gezorgd? Ik kijk uit naar jouw reactie.
helaas zojuist de harde reset gedaan maar werkt ook niet.
Ik heb zelf gekeken of de time release goed was en weer van kanaal geswitched.
Dus krijg ook nu bij de connected appartuur mijn telefoon 3 seconden te zijn en bij refresh is hij weer weg.
echt alles geprobeerd. zelfs bij accescontrol via WLAN mac adres ingevoerd dat ik laatst op mijn telefoon had.
responstijd aangepast stond op 1 dag enz....
adressen gewijzigd tussen .1 en 252, 253 is voor usb ;-)
Ik kan de DHCP server wel uitvinken maar de grayed biedt niets anders.
dus ligt het dan toch aan de router of aan de telefoon?
En een terug naar fabrieksinstellingen van je telefoon?
Wel eerst een back-up, of foto's etc extern opslaan.
Nella dst was echt mijn laatste optie.
Mijn Imac us een oud beestje en support helaas t backup programma niet. Dus als ik dat doe dan na mijn vakantie (vertrek zaterdag)
Mijn Imac is een oud beestje.....
Maar je hebt toch een Samsung S6?

Of moet de back-up op de Imac?
En bij een kennis, vriend, familie?
Niet ergens iemand met een recente Windows pc?
staan nog veel foto's op mijn telefoon etc en wil ik op mijn Imac (geen laptop) opslaan.
Anyway, moet ik ook tijd voor hebben komende dagen lukt mij dat helaas niet.

Reageer