beantwoord

Samsung Galaxy y GT-S6310 geen verbinding met ZyXEL P-2602HW-D1A .

• 8 november 2013
  • 4 reacties
  • 2048 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
Ik heb een probleem met een Samsung Galaxy y 6310 en WIFI : geen internetverbinding. Mijn router is een Zyxel P-2602HW-d1a. Met een Galaxy y 5350 geen enkel probleem. Met de 6310 wel. Met de 6310 heb ik ook een prima internetverbinding via wifi met een Siemens Gigaset. Bij de Gigaset haalt hij ook het IP-adres op en zie ik het WIFI-symbooltje.Bij de Zyxel en de 6310 geeft hij niet aan dat ie het IP-adres ophaalt, verschijnt evenmin het WIFI-tekentje, maar geeft ie alleen de melding verbonden, opgeslagen: Ik heb echter geen netwerk/internetverbinding. De 5350 werkt probleemloos op zowel de Zyxel als de Gigaset. Dus het probleem ligt in de combinatie 6310-Zyxel 2602. Ik las op het forum 2 identieke berichten over problemen met een Samsung Galaxy 6310 i.c.m. deze router. Één van personen ontving een nieuwe router van Telfort en ik vraag me af of dat voor mij ook mogelijk is.
icon

Beste antwoord door lne 15 november 2013, 19:07

Hallo Henk,
Vandaag het modem binnen gekregen: binnen 10 minuten perfecte verbinding met de 6310! De rest werkt ook vlekkeloos. Ik ben blij. Bedankt. Het oude modem gaat morgen retour. 
Rian
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 4
Badge +3
@lne,

Ik heb zojuist kosteloos een nieuw modem verstuurd. Deze zal met 2-3 werkdagen bij je binnenkomen. Zou je hiermee nogmaals willen testen of de draadloze verbinding werkt en een bericht plaatsen? :)

Henk
Hallo Henk,
Vandaag het modem binnen gekregen: binnen 10 minuten perfecte verbinding met de 6310! De rest werkt ook vlekkeloos. Ik ben blij. Bedankt. Het oude modem gaat morgen retour. 
Rian
Reputatie 8
Badge +17
De retourzending is niet nodig omdat dit een oud type modem is
Badge
De retourzending is niet nodig omdat dit een oud type modem is

Dat is correct. :)

@Ine,

Je kunt deze bij de afvalscheiding inleveren. Blij te lezen dat alles vlekkeloos werkt. Bij deze sluit ik het topic.

Sebastiaan