beantwoord

Samsung A50 en instagram

• 12 januari 2020
  • 4 reacties
  • 116 keer bekeken

Ineens kan ik met mijn samsung a50  via Wi-Fi instagram niet volledig gebruiken. Het geeft aan 'kan overzicht niet vernieuwen' .

Wie weet de oplossing?

Alwin.

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 16 januari 2020, 08:32

Je zit met je telefoon wel op de juiste WiFi? Die van het nieuwe modem? Zo niet, dan wil ik je aanraden alle WiFi netwerken even te verwijderen van jouw telefoon en de nieuwe WiFi van het nieuwe modem te zoeken en daar weer op aan te melden met de gegevens achter op het modem. Lukt dat?

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @AlwinJantje, welkom hier. 

Zoals je de situatie schetst, dat je ineens Instagram niet meer kan vernieuwen klinkt het alsof de WiFi verbinding niet goed werkt. Dat er geen internet over de WiFi komt. Of werken de andere apps wel gewoon? Zo ja, heb je dan het toestel al eens uit en weer aan gezet? Kan Instagram wellicht geupdate worden?

Goeie dag.

Ik heb gister, 14/1/20, een nieuwe  modem v10a ontvangen. Alles keurig netjes geïnstalleerd. Ik blijf met het probleem zitten. Ik heb een ipad  en daar heb ik geen probleem met Instagram.

Reputatie 8
Badge +11

Je zit met je telefoon wel op de juiste WiFi? Die van het nieuwe modem? Zo niet, dan wil ik je aanraden alle WiFi netwerken even te verwijderen van jouw telefoon en de nieuwe WiFi van het nieuwe modem te zoeken en daar weer op aan te melden met de gegevens achter op het modem. Lukt dat?

Reputatie 8
Badge +11

Is het al gelukt? 

Reageer