beantwoord

Samsung A3: Geen wifi

  • 22 februari 2018
  • 5 reacties
  • 2119 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo allemaal,

Sinds een jaar ben ik in het bezit van een Samsung A3 (2016). Nooit mee problemen mee gehad, tot nu toe. Sinds een paar dagen pakt mijn mobiel thus geen wifi meer, laptop etc werkt naar behoren. Het wifi netwerk wordt simpelweg niet gevonden, als ik kijk bij netwerken staat deze er tussen, maar wordt gemeld dat deze buiten bereik is (raar, want is nooit verplaatst; bij huisgenoten werkt het wel). Bij andere mensen thuis geen probleem hiermee. Mobiel aan/en uit etc helpt niet

Ik hoop dat jullie het antwoord weten!

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 22 februari 2018, 22:02

Oudere topics over de A3 wifi:
https://forum.telfort.nl/mobiele-telefoon-332/samsung-a3-probleem-met-wifi-60505
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Heeft je Samsung A3 de nieuwste software aan boord zo ja reset het modem eens 10 seconden voor de Experia en 30 seconden voor de Zyxel het resetknopje indrukken
Reputatie 1
Hier in huis hebben we een of andere Ziggo Box. Mijn huisgenoot zegt dat modem resetten het laatste redmiddel is en dat werkelijke waar alles dan terug gaat naar fabrieksinstellingen?
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Cracker, welkom op het forum:$. Ik heb ook een tip. Voordat je je laatste redmiddel inzet, adviseer ik je om de netwerkinstellingen van je Samsung te resetten. Kun je laten weten of dit heeft geholpen? Mocht het niet werken, dan kun je het beste een back-up van je telefoon maken voordat je je telefoon terugzet naar fabrieksinstellingen. Anders is het zo zonde van de foto's enzo. Hoor het graag van je!
Oudere topics over de A3 wifi:
https://forum.telfort.nl/mobiele-telefoon-332/samsung-a3-probleem-met-wifi-60505
Reputatie 4
Badge +10
@Cracker, kun je thuis weer verbinden met je Samsung A3?

Reageer