Samng smart tv werkt niet

• 14 januari 2012
  • 6 reacties
  • 4193 keer bekeken

Ik krijg mijn net nieuwe (vanavond gekocht) Samsung smart tv d8000 niet aan de p[raat via het digitale kastje van Telfort, en er staat toch duidelijk, hoe je hem kan aansluiten via HDMI op je tv, ik snap er niets meer van, zo moeilijk kan het nou toch ook weer niet zijn, ik krijg elke keer het bericht geen signaal of te zwak signaal, ik wordt nu toch wel doodziek van de hele avond zitten klooien, wel de aparte dingen van smart tv, maar geen televisie, geen kanalen hij vindt er 0, misschien weet iemand een oplossing voor ik hem het raam uitgooi, pfff. Alvast bedankt voor de moeite.

groeten, Harrie

6 reacties

Badge +7
Ik vermoed dat na het instellen op scart met de oude TV de HDMI uitgang van de Motorola nu uitgeschakeld is. Dit kan aangepast worden door de Motorola tijdelijk op een TV aan te sluiten die wel scart heeft of door de Motorola 10-15 minuten zonder spanning te laten staan.

Hugo
Morgen nog eens proberen.
Lan direkt in je TV gaat voor IPTV niet werken.
Zal via HDMI moeten, zoals gezegd wel je de TV omzetten naar de HDMI ingang. (via Source?)
ja idd. op mijn oude Panasonic tv, deed die het gewoon wel, kastje aangesloten via de lan, en dan met scant naar die tv, ging prima, maar op deze tv zit geen scant, alleen HDMI, dus dacht nou Lan naar het kastje en HDMI gewoon naar die TV, maar nee dan krijg ik geen beeld, die Lan kan ook rechtstreeks in mijn tv, zonder Telfortkastje, maar dan doet die het ook niet, blijft zeggen, zwak of geen signaal, bedankt voor je moeite, maar ik ben nu zo moe dat ik mijn bed lekker induik, slaap lekker.
STB = Set Top Box, het Telfort ITV kastje.
Datgene wat jij het digitale kastje noemt (denk ik)
Heb je ITV eerder al op je vorige TV werkend gehad?
OP de wat sorry dit ontgaat mij even op de STB? Als ik weet waar die zit probeer ik het maar ik sluit dat digitale kastje toch gewoon via de HDMIkabel aan en dan moet die in de STB ingang? In ieder geval bedankt voor het antwoord, ben al vanaf 16:00 bezig en nog geen beeld, grrr
Hoe heb je de TV aangesloten op de STB?
Er schijnt soms wat lengte verschil in HDMI stekkers te zitten.
En je zal in ieder geval op je TV de goede externe ingang moeten kiezen.

Reageer