beantwoord

Safari kan pagina niet openen....

• 20 augustus 2018
  • 18 reacties
  • 13754 keer bekeken

Reputatie 1
Safari kan de pagina niet openen omdat er geen beveiligde verbinding met de server www.telegraaf.nl tot stand kan worden gebracht.

Deze melding krijg ik geregeld wanneer ik op een link klik van het artikel wat ik wil lezen. Cookies en cache al geprobeerd maar niks helpt. Wie heeft hier ook last van en weet de oplossing?
icon

Beste antwoord door johan_l 29 augustus 2018, 19:48

Deze stond aangevinkt, nu weer een redelijk snelle Telegraaf. Of dit daadwerkelijk de oorzaak was moet nog blijken maar so far so good
Bekijk reactie

18 reacties

Dit wellicht?
https://support.apple.com/nl-nl/guide/safari/ibrw1071/mac
Reputatie 1
miss de proxy instelling maar daar heb ik geen verstand van 😞
Reputatie 8
Badge +10
Als dit gebeurd ben je dan verbonden met wifi of met je mobiele internet..?
Reputatie 1
wifi

Reputatie 8
Badge +10
Het lijkt alles weg te hebben van een certificaatprobleem met Safari, deze accepteert het certificaat van de Telegraaf website blijkbaar niet.
Gebruik je de Safari browser op een Apple of Windows PC..?

Ik weet niet hoe goed je Engels is maar misschien lost de oplossing in onderstaande link je probleem op.

https://drkoch.dk/how-to-fix-safari-cant-open-the-page-because-safari-cant-establish-a-secure-connection/
Reputatie 1
Safari op een MacBook, ik ga kijken wat de link zegt
Reputatie 1

Reputatie 8
Badge +10
Tja, leg het dan maar eens uit...
Ik zou het niet weten, en ik ben niet bekend met Apple producten.
Reputatie 1
in ieder geval bedankt!!!
Reputatie 8
Badge +17
Ga maar op het forum van de telegraaf vragen; mogelijk gebruiken ze cross-content van andere sites waarvan het certificaat niet klopt.
Reputatie 1
De Telegraaf gaat er naar kijken en belt terug 🙂
Reputatie 8
Badge +12
Hoi johan_l, wat gek dat je de pagina niet kan openen. Ik lees dat je inmiddels al contact hebt gehad met de Telegraaf. Ze gaan het nu uitzoeken of zij wat kunnen ontdekken. Zou je dat met ons willen delen?
Reputatie 1
Ja hoor, als ik bericht krijg zet ik het op het forum
Reputatie 3
Badge +2
gewoon uit nieuwsgierigheid hoor, maar als je nu Firefox, Opera of Chrome gebruikt? Doen die site het dan wel goed?
Reputatie 1
Met Chrome doet de Telegraaf zoals het hoort. Nog geen bericht gehad van de Telegraaf trouwens
Reputatie 8
Badge +12
Dat is wel jammer. Het lijkt dus in ieder geval bij Safari te liggen. Ik ben benieuwd wat de Telegraaf gaat zeggen.
Reputatie 1

Deze stond aangevinkt, nu weer een redelijk snelle Telegraaf. Of dit daadwerkelijk de oorzaak was moet nog blijken maar so far so good
Reputatie 8
Badge +12
Ik durf het ook niet te zeggen. In ieder geval fijn dat het weer werkt. Mocht je nog verder iets ontdekken, dan horen wij dat uiteraard graag.

Reageer