beantwoord

Ring door view cam

• 4 december 2019
  • 9 reacties
  • 195 keer bekeken

Heeft iemand ervaring met de connectie tussen Wi-Fi en de deurbel? Mijn router is 2,4 hz, heb ook al een Wi-Fi versterker . Maar de Ring deurbel maakt geen verbinding met de bijbehorende app. 

Iemand een tip?

Mvrgr Peggy 

icon

Beste antwoord door Pegvels 14 december 2019, 19:27

Yesss , buurman heeft t euvel gevonden  In de bel zelf zit een soort stripje. Dit stripje moet goed tegen 2 censoren zitten.  Dit was niet het geval. Hij doet het prima! Blij!

Bekijk reactie

9 reacties

Mogelijk helpen de instructies hier?

https://www.coolblue.nl/advies/ring-deurbel-installeren.html

Je moet je telefoon verbinden met een acces punt die met Ring begint tijdens de installatie.

Je moet niet met je normale wifi netwerk zijn verbonden.

Goeie tip! Wist het niet van die Ring verbinding 

Is het met de verdere beschrijving op die site gelukt?

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Pegvels, welkom hier op het Forum. 

Ik zie dat Galdor68 je al op weg heeft geholpen. Net als hem ben ik heel benieuwd of je de deurbel aan de praat hebt gekregen?

Helaas is t mij nog niet gelukt de doorbel aan te sluiten 

Zelfs als ik de versterker naast mn router plaats, pakt hij dit niet op. Ben zelf niet zo heel handig met internet en Wi-Fi.  Moet aan iemand met deze kennis vragen of hij tijd heeft voor mij. Ik zal wel op dit forum vertellen hoe dit afloopt 

Reputatie 8
Badge +11

Er is vast wel iemand in je omgeving die een poging wil wagen toch? Ik hoor graag als het geluk is. 

Reputatie 8
Badge +11

Heb je iemand gevonden? Is de bel nu in gebruik?

Yesss , buurman heeft t euvel gevonden  In de bel zelf zit een soort stripje. Dit stripje moet goed tegen 2 censoren zitten.  Dit was niet het geval. Hij doet het prima! Blij!

Reputatie 8
Badge +11

Ah top. Fijn dat het nu werkt. :)

Mocht je weer vragen voor ons hebben, dan zien we graag weer een topic verschijnen. 

Reageer