ps3 media server

• 18 september 2012
  • 13 reacties
  • 3860 keer bekeken

Badge
Hallo allemaal,

Ik heb vandaag mijn modem gewisseld, omdat ik vrijdag ook Itv krijg van telfort.
Ik gebruik al een jaar ps3 media server, op het oude modem en dat werkte perfect.

Ik krijg het echter niet aan de gang op het nieuwe zyxwl p-2812 HNU-F1 modem aan de gang.
Ik heb internet, ik kan online spelen op de ps3, maar ik kan niet streamen, want hij kan de ps3 niet vinden.

Iemand een idee wat het kan zijn?
Ik heb alles al geprobeerd, firewall uit, firewall van de modem uit..................niets helpt.

Graag een advies

Gr,

Roger

13 reacties

Badge
Ook maar de setting in de ps3 gechecked, maar die zijn ook allemaal correct.

heel vaag allemaal
Badge
Niemand een suggestie?
Badge
Zojuist ff de ps3 van de buurjongen geleend, en ook deze kan de mediaserver niet vinden.
Het heeft gewerkt, tot vorige week.

Kan het zijn dat Telfort en software heeft verandern in het modem, en dat daardoor mij ps3 niet meer gevonden word?

Ik weet namelijk zeker dat het aan het moden ligt.
Badge +2
Excuus voor de late reactie. Staat UPnP aan in uw modem? Dit vindt u onder Network Settings -> Home Networking -> UPnP

Hugo
Badge
Excuus voor de late reactie. Staat UPnP aan in uw modem? Dit vindt u onder Network Settings -> Home Networking -> UPnP

Hugo

Excuus aanvaard ;-)

Ja, dat staat aan.
Ik zie de ps3 ook in het configuratiescherm van de router.
Ik kan online spelen, ik kan op de ps3 internetten....................maar ik kan niet meer streamen.
Dat heb ik altijd gedaan.
Op het oude zyxel modem (de silvere) werkte het perfect.
Op het nieuwe modem werkte het alleen via windows media player, maar sinds afgelopen week werkt het helemaal niet meer.
Reputatie 2
Badge +1
Mijn man heeft de ps3 aangesloten via kabel naar de router dus niet draadloos!

En we kunnen gewoon via de laptop streamen films kijken enz.

Hoop dat het helpt
Badge
Dan ga ik dat maar proberen..............................maar ik het itv en alles draadloos....................en dan zou ik voor de ps3 alsnog een draad moeten trekken.
zou jammer zijn, maar ik ga het proberen.

thx
Badge
Nou,

Ook met een kabel ziet ie 'm niet.
Ik kan alles, behalve streamen/films op de ps3 zetten.

grrrrrrrrrrr

Word er nu echt chagerijnig van!!!!
Badge
Kan iemand mij nog een andvies geven?
Met de oude modem werkt het wel namelijk, dus het probleem zit 'm echt in de nieuwe.
Ps3 terug naar fabrieksinstellingen, moden terug naar fabrieksinstellingen......................................beide geen resultaat.

Wie het weet mag het zeggen, maar ik krijg er wel een beetje heel erg de balen van zo!!!!!!!!
Badge
Hallo Telfort,

Nog een poging, graag jullie advies/hulp bij bovenstaande.

Met vriendelijke groet

RGJH Koen
Badge
Nou heb ik draadloze set maar eens uit het stopcontact getrokken, en ik kan weer streamen.

Wat kan dit nou zijn?
Badge
En vanaf nu werkt ook dat niet meer.
grrrrrr, ik word er zo moedeloos van, temeer omdat het wel gewerkt heeft.

Telfort......................HELP!!!!
Misschien dat een java update verbetering geeft.
PMS draait op java en javaw.exe is volgens mij het programma die over het netwerk data stuurt in opdracht van PMS.
Ik draai zelf nog op java 1.7.0_05 (icm PMS 1.54.0 en Windows 7), volgens mij zijn ze nu bij java 1.7.0_10
Ps ik heb niet dezelfde modem/router als jij hebt...

Reageer