beantwoord

Problemen met Zyxel modem

• 8 december 2018
  • 6 reacties
  • 194 keer bekeken

Ik ondervindt de laatste tijd steeds vaker problemen met de verbinding. Zowel met het wifi netwerk als de tv verbinding. Kan het zijn dat de Zyxel modem zijn beste tijd gehad heeft? Is nu 6 jaar oud.
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 13 december 2018, 10:38

Hoi Sman0022, dat is niet fijn en ook niet de bedoeling. Je krijgt een nieuw modem van me, deze ontvang je binnen ongeveer twee werkdagen thuis. Laat je weten of je 'm hebt gekregen en of alles is gelukt?
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Dat zou zomaar kunnen dat je Zyxel de geest gaat geven, vul je forum profiel aan met je postcode en huisnummer zodat webcare weet wie je bent als ze besluiten om het modem te vervangen
Dank voor je reactie. Ik heb mijn profiel geupdate
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen Sman0022, niet fijn dat je steeds vaker problemen met de verbinding hebt. Ik kijk graag met je mee hoe we dit kunnen verhelpen.

Merk je dit bij internet en tv tegelijkertijd? Wat merk je precies op dat moment? En heb je je modem al gereset sinds je deze problemen opmerkt? Deze reset helpt bij veel verschillende problemen heel goed, daarom is het belangrijk deze te doen. Laat je weten of het is gelukt, en of het heeft geholpen?
We merken het zowel tegelijk, maar ook weleens alleen op tv of alleen met wifi. Meestal is de oplossing om de modem van het stroom te halen. Daarna werkt het weer. Alleen de laatste tijd gebeurt dat steeds vaker, dat we moeten resetten.
Reputatie 8
Badge +9
Hoi Sman0022, dat is niet fijn en ook niet de bedoeling. Je krijgt een nieuw modem van me, deze ontvang je binnen ongeveer twee werkdagen thuis. Laat je weten of je 'm hebt gekregen en of alles is gelukt?
Reputatie 8
Badge +9
Hi Sman0022, heb je het nieuwe modem al ontvangen? En zo ja, is alles gelukt? Laat het gerust weten als ik iets voor je kan doen 🙂

Reageer