beantwoord

Problemen met Zyxel modem

  • 25 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 418 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb al enige tijd problemen met de Zyxel modem. Internet en het wifi signaal vallen zeer regelmatig weg.
Het aan en uit zetten van de modem én een harde reset zorgen voor slechts een tijdelijke oplossing.

zojuist de snelheid ook gemeten en op 2 meter afstand van de modem kom ik tot een downloadsnelheid van 5,92 mb en een ping van 615 ms.
Ik heb een abonnement voor 40mbit.

Mag ik u verzoeken om een nieuwe modem?

Bij voorbaat dank!
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 27 augustus 2018, 15:38

Hoi Lolina, als ik jouw verhaal zo lees, dan lijkt jouw modem zijn beste tijd gehad te hebben. Ik heb daarom een nieuwe voor je aangevraagd. Binnen twee werkdagen zul je deze thuis ontvangen. Wil je mij laten weten of dit modem wel goed werkt?
Bekijk reactie

4 reacties

Badge +18
Staan je klantnummer en postcode/huisnummer in je forumprofiel?
Dan weet webcare waar je vervangend modem naar toe moet.
Webcare leest mee.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Lolina, als ik jouw verhaal zo lees, dan lijkt jouw modem zijn beste tijd gehad te hebben. Ik heb daarom een nieuwe voor je aangevraagd. Binnen twee werkdagen zul je deze thuis ontvangen. Wil je mij laten weten of dit modem wel goed werkt?
Reputatie 1
Bart,

ik heb de nieuwe modem ontvangen en deze werkt perfect! Ontzettend bedankt!
Reputatie 8
Badge +11
Helemaal top. Heel veel plezier ervan en mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij dat graag.

Reageer