Problemen met WIFI Zyxel 2812 modem

• 4 juli 2012
  • 81 reacties
  • 31391 keer bekeken

Toon het eerste bericht

81 reacties

Reputatie 8
Badge +17
@jopiewolf het lijkt me zinvol dat je een nieuw topic start en daar je probleem uitlegt en ook wat je allemaal gedaan hebt en ook waar het modem is aangesloten op het ISRA punt etc etc , je kunt het beste een linkje plaatsen van dit topic.
@jopiewolf het lijkt me zinvol dat je een nieuw topic start en daar je probleem uitlegt en ook wat je allemaal gedaan hebt en ook waar het modem is aangesloten op het ISRA punt etc etc , je kunt het beste een linkje plaatsen van dit topic.

Beste Jimny,

Heb al een aantal malen berichten in dit topic achtergelaten met mijn bevindingen. Toen is er ook gewoon op gereageerd.

Ga nu niet weer een nieuw topic beginnen!!

Wil alleen nu een keer geholpen worden.
Reputatie 8
Badge +17
@jopiewolff ik snap jou wel maar je moet je even verplaatsen in de Telfort moderators die dit topic helemaal moeten doorlezen om jou probleem helder voor de geest te hebben, zelf weet je precies wat je gedaan hebt en een nieuw topic opstarten lijkt mij niet zo'n probleem temeer omdat jezelf je probleem in andermans topic bent begonnen. 
@jopiewolff ik snap jou wel maar je moet je even verplaatsen in de Telfort moderators die dit topic helemaal moeten doorlezen om jou probleem helder voor de geest te hebben, zelf weet je precies wat je gedaan hebt en een nieuw topic opstarten lijkt mij niet zo'n probleem temeer omdat jezelf je probleem in andermans topic bent begonnen. 

Jimny,

Als je 2 berichten naar boven kijkt stuurt jou collega Dorus dat het in de volgende stap tijd wordt voor een andere box. Hier ga ik nu dus op door. Maar als het voor ervaren mensen bij Telfort zo'n groot probleem gaat worden om een "klant" te helpen zal ik wellicht moeten gaan kijken naar aanbieder waar er wat minder moeilijk gedacht wordt en naar een oplossing voor een probleem wordt gezocht.

alvast bedankt voor een oplossing.
Reputatie 8
Badge +16
Jimny,

Als je 2 berichten naar boven kijkt stuurt jou collega Dorus dat het in de volgende stap tijd wordt voor een andere box.

Ik denk niet dat Jimny en Dorus collega's zijn... het zijn gewoon twee forumgebruikers.
Badge
geen wifi op zyxtel modem.

Ik heb gister weer de oude zyxtel modem gekregen omdat ik met de experia box niet op het PSN network kon komen. dus ben blij met de zyxtel, want hiermee lukt het wel. echter heb ik nu wifi problemen. wifi valt regelmatig weg waarna het alleen met het opnieuw opstarten van de modem weer terug komt. Heb alles geprobeerd, op alleen B/G ander kanaal, niets mocht baten. Ik vind dit erg vervelend en ik zie dat veel mensen hier last van hebben. hoe kan ik dit oplossen, want ik wil heel erg graag de zyxtel modem behouden.

Reageer