beantwoord

Problemen met WiFi ook naast modem

• 5 juni 2020
  • 9 reacties
  • 159 keer bekeken

Reputatie 1

Beste Telfort. Al een lange tijd ervaar ik problemen net wegvallende of trage WiFi. Dit op alle apparaten in huis. Ook op alle locaties in huis. Zelfs mijn eigen WiFi extensie geeft geen goed signaal meer door. Heb alle stappen al doorlopen.  Onder andere een ander kanaal gedaan na test en snelheidstesten geven aan goed te zijn. Ik heb nog een oude V8 experiabox waarvan ik denk dat deze niet meer in orde is. Bedraad doet internet het wel. 

Ik hoor graag

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 23 juni 2020, 17:28

Duidelijk, @Paul coster. Dat zijn inderdaad geen fraaie resultaten. Om te testen of het probleem in de WiFi-functie van je Experia Box V8 zit, heb ik in overleg met de Technische Dienst een nieuw modem voor je aangevraagd. Dit wordt binnen 3 werkdagen bij je thuis bezorgd. Deel je hier of dit het probleem heeft opgelost? :slight_smile:

Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +9

Dag @Paul coster. Van harte welkom hier. Wat lastig dat je last hebt van trage en wegvallende WiFi. Heeft het in het verleden wel goed gewerkt? Sinds wanneer speelt dit probleem? En is je verbinding bekabeld verder wel stabiel? Verder ben ik benieuwd of het signaal rechtstreeks op je Experia Box (dus zonder extender) wel goed is. Wil je dat eens testen? 

Je geeft aan dat de resultaten uit de speedtest wel goed zijn. Wat voor snelheden meet je? Wil je eens een screenshot delen van de resultaten? Daarnaast wil ik je vragen om de stappen in de probleemoplosser te doorlopen voor zover je dat nog niet hebt gedaan. Ik ben benieuwd of je daarna verbetering merkt. 

Vul ten slotte je profiel aan met je klantnummer, geboortedatum en de naam van de contracthouder. Laat het me weten als je dit hebt gedaan. 

Reputatie 8
Badge +9

Hallo @Paul coster. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop dat dit betekent dat het probleem inmiddels is opgelost. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust.

Reputatie 1

Nee. Ook na de aangegeven mogelijkheden. Die ik al had gedaan is het niet opgelost. 

Reputatie 8
Badge +9

Dat is natuurlijk erg vervelend. Om je te kunnen helpen, is het wel van belang dat je de vragen die ik je eerder stelde beantwoordt. Zou je onderstaande vragen kunnen beantwoorden? En tevens je profiel verder kunnen aanvullen?

Heeft het in het verleden wel goed gewerkt? Sinds wanneer speelt dit probleem? En is je verbinding bekabeld verder wel stabiel? Verder ben ik benieuwd of het signaal rechtstreeks op je Experia Box (dus zonder extender) wel goed is. Wil je dat eens testen? 

Je geeft aan dat de resultaten uit de speedtest wel goed zijn. Wat voor snelheden meet je? Wil je eens een screenshot delen van de resultaten? 

Reputatie 1

Hoi Natasha. 

Ja het heeft zeker perfect gewerkt allemaal. Ik was ook erg blij met het stabiele netwerk. 

Het speelt al een half jaar of langer. Ik heb meermalen via de oplossing wizzard een en ander geprobeerd alleen zonder resultaat. 

Bekabeld werkt de verbinding inderdaad wel gewoon. En de snelheidtest is dan ook goed. 

En rechtstreekse WiFi verbinding heeft hetzelfde probleem. Levert dus geen verbetering op. 

Ik hoop voldoende info te hebben gegeven zodat jullie er mee verder kunnen. 

Reputatie 1

https://kpn-itns.speedtestcustom.com/result/4abc4400-b0db-11ea-b18c-53036f3edec6

Reputatie 8
Badge +9

Duidelijk, @Paul coster. Dat zijn inderdaad geen fraaie resultaten. Om te testen of het probleem in de WiFi-functie van je Experia Box V8 zit, heb ik in overleg met de Technische Dienst een nieuw modem voor je aangevraagd. Dit wordt binnen 3 werkdagen bij je thuis bezorgd. Deel je hier of dit het probleem heeft opgelost? :slight_smile:

Reputatie 1

Beste Natasja. 

Ik heb de nieuwe modem in goede orde ontvangen. De resultaten zijn weer top. Zelfs boven in de woning is de verbinding nu weer goed zelfs zonder extenders ertussen.

bedankt voor jullie hulp. 

Groet

paul

Reputatie 8
Badge +9

Kijk, dat is goed nieuws @Paul coster. Fijn om te lezen dat je met het nieuwe modem weer prima snelheden meet. Als je nog andere vragen hebt, weet je me te vinden.

Reageer