beantwoord

Problemen met WiFi en Netflix via tv-ontvanger

• 19 november 2019
  • 34 reacties
  • 727 keer bekeken

Toon het eerste bericht

34 reacties

Reputatie 8
Badge +9

Hallo @crossheartll. Ik zie dat ik geen reactie meer van je heb gekregen. Ik hoop van harte dat dit betekent dat je inmiddels de Verbindingsset hebt kunnen omruilen. Als ik nog iets voor je kan doen, dan lees ik het graag.

Reputatie 1

@Natasja - Telfort 

Hallo Natasja,

De gegevens heb ik zojuist ingevuld. De verbindingsset heb ik nog niet omgeruild.

Groet,

Crossheart

Reputatie 1

@Natasja - Telfort  bij extra gegevens de gevraagde informatie ingevuld. Deze is alleen zichtbaar voor mij en telfort.

Reputatie 8
Badge +9

Dank je wel, @crossheartll. Omdat je de Verbindingsset destijds via Guidion hebt aangeschaft, heb ik je in overleg met de Technische Dienst een vervangende Draadloze Verbindingsset toegestuurd. Laat je het weten als je die hebt ontvangen? Ik ben benieuwd naar je bevindingen.

Reputatie 8
Badge +9

Hallo @crossheartll. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Heb je de nieuwe Draadloze Verbindingsset al in huis en kunnen installeren? Ik ben wel benieuwd hoe het nu is.

Reputatie 1

Beste @Natasja - Telfort 

De set heb ik helaas nog niet ontvangen.

Is er een track & trace code die ik kan gebruiken? 

Groet,

Crossheartll 

Reputatie 8
Badge +9

Dag @crossheartll. Ik heb je de Track & Trace-link in een privébericht toegestuurd, maar ik zie dat de zending volgens de link gisteren is bezorgd. Kun je dat bevestigen? 

Reputatie 1

@Natasja - Telfort Bedankt voor het regelen de nieuwe verbindingsset hebben wij binnen. De oude is niet retour meegenomen wil je dat ik deze nog naar jullie verstuur? 

De verbindingsset wil ik dit weekend gaan testen kijken of we geen storingen meer ervaringen via Netflix. Ik zal hier na het weekend op terug komen. In ieder geval tot zover bedankt voor je moeite! 

Reputatie 8
Badge +9

@Natasja - Telfort Bedankt voor het regelen de nieuwe verbindingsset hebben wij binnen. De oude is niet retour meegenomen wil je dat ik deze nog naar jullie verstuur? 

De verbindingsset wil ik dit weekend gaan testen kijken of we geen storingen meer ervaringen via Netflix. Ik zal hier na het weekend op terug komen. In ieder geval tot zover bedankt voor je moeite! 

Geen enkel probleem, @crossheartll. Het klopt dat de oude niet retour is meegenomen. De Draadloze Verbindingsset krijg je namelijk niet (zoals bijvoorbeeld je modem en tv-ontvanger) van ons in bruikleen, maar koop je en is dus na aanschaf jouw bezit. Ik ben heel benieuwd of de problemen zijn verholpen na installatie van de nieuwe set. Ik wacht je bericht af.

Reageer