Problemen met mail

• 16 oktober 2012
  • 17 reacties
  • 3627 keer bekeken

Badge
Ik had vorige week problemen met het opstarten van mijn mailbox op mijn nieuwe PC. Ik dus gebeld en jawel: na 30 minuten wachten (bravo!) kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn.....die mij vol ergenis vertelde dat hij mij daarmee niet kon helpen en dat ik alles maar opnieuw moest installeren. Blijkbaar had hij andere dingen aan zijn hoofd. Dat maakte me niet blij, op zijn zachts gezegd. Dus wilde ik een mail sturen, maar zag tot mijn verbijstering dat dit alleen kon als je een mobiel nummer opgaf. En dat betekent? Dat mensen zonder mobiel wat jullie betreft kunnen opsodemieteren? Dus ergo: de technische helpdesk wil me niet helpen, een mail kan ik niet niet sturen, dus geen mailbox meer voor deze jongen. Dus ja, ondanks het feit dat ik totaal niet zit te wachten op de ellende van het overstappen, word ik door jullie toch gedwongen dit serieus te overwegen. 

Tot slot: of ik nu in de ochtend, middag of avond bel, het is altijd "bijzonder druk." Misschien is het de moeite van het overwegen waard meer mensen op de helpdesk in te loggen? Terugbelservice misschien? Online chat? Jullie zijn een telecommunicatie bedrijf for crying out loud en weten zelf niet hoe je moet communiceren! Mensen toch, wordt eens wakker! 

Jan

17 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Welk probleem had je precies met de mailbox? Wellicht kun je op het forum wel geholpen worden?
Badge
Zoals gezegd: ik heb een nieuwe PC dus ik wil mijn email account activeren. Bij de Inkomende Mailserver (pop3) geeft hij een foutmelding (hoewel ik de next steps wel gewoon kan aflopen). Misschien heeft het te maken met het feit dat ik nog steeds een @worldonline.nl account heb. Wordonline werd eerste overgenomen door Tiscali en later door Telfort. De extensie @worldonline.nl heb ik echter altijd behouden (werkt nog prima op mijn oude PC). Dus waarschijnlijk zie ik iets heel simpels over het hoofd, een combinatie van email account en wachtwoord / inlog, zoiets. Dus toen ik belde wilde ik alleen maar even dat kleine rotstukje (pop3) met de medewerker van de maand doornemen. Maar nee, geen enkele vraag stellen, niets willen weten over het probleem, maar meteen roepen dat je niet kunt helpen. Onvoorstelbaar dat Telfort dat soort eikels in dienst heeft. Zucht....ik moet ophouden, want ik zit me weer loeikwaad te maken. Ik hou mijn kop, want anders ga ik weer helemaal uit mijn plaat.
Reputatie 1
Het is bij telfort blijkbaar heel normaal hoor dat je geen antwoord krijgt.
Ik ben bij voorbeeld al 3 weken bezig antwoord te krijgen,dit geld zowel voor de email's als de terugbel service.
Het liefst verbreek ik mijn contract met hun,want de service is ver beneden peil.

R.W
Badge
Ik ben bij voorbeeld al 3 weken bezig antwoord te krijgen,dit geld zowel voor de email's als de terugbel service.
Het liefst verbreek ik mijn contract met hun,want de service is ver beneden peil.

R.W

Nou precies, zo zit ik er ook in. De helpdesk is natuurlijk een soort callcenter, bemand met piepjonge, goedkope krachten (studenten vaak). Ik heb er vanuit mijn werk vaak mee te maken gehad en het is over het algemeen altijd bagger. Toch, als je er als bedrijf bovenop zit, kun je dit soort ellende voorkomen. Telfort doet dat blijkbaar niet. Net zomin ze ook niet kijken naar de ellende die op dit forum staat. Hun eigen forum nota bene en ze gaan er vanuit dat de klanten het onderling wel uitzoeken. Dus ja, ik ga maar overstappen naar UPC. Hun service is niet optimaal (tussen 6 en 7 gemiddeld, vind ik), maar dat is altijd nog 100% beter dan bij Telfort. Trouwens, UPC is nog goedkoper ook. 
Reputatie 1
Gister een mail gehad van leila en deze de gevraagde gegevens gestuurd.Ben benieuwd wat daar uitkomt.

Groet
Reputatie 1
Leila heeft het opgelost en dat geeft een goed gevoel na alle frustratie.

Groet
Reputatie 1
Leila waarschijnlijk heb ik te vroeg gejuigd ik snap er nu helemaal niets meer van.

Groet
Ik ben het helemaal met je eens
Reputatie 1
Leila krijg ik nog antwoord op mijn laatse antwoord aan jou??

Groet
Reputatie 1
ik heb er nog een probleem bij,namelijk steeds als ik inlog bij mijn telfort mobiel word mijn wachtwoord niet herkend.
Wederom een nieuw wachtwoord aangevraagd
Het is inderdaad een wachtwoord want ik wacht nog steeds.

Groet RW
Badge +1

Zoals gezegd: ik heb een nieuwe PC dus ik wil mijn email account activeren. Bij de Inkomende Mailserver (pop3) geeft hij een foutmelding (hoewel ik de next steps wel gewoon kan aflopen). Misschien heeft het te maken met het feit dat ik nog steeds een @worldonline.nl account heb. Wordonline werd eerste overgenomen door Tiscali en later door Telfort. De extensie @worldonline.nl heb ik echter altijd behouden (werkt nog prima op mijn oude PC). Dus waarschijnlijk zie ik iets heel simpels over het hoofd, een combinatie van email account en wachtwoord / inlog, zoiets. Dus toen ik belde wilde ik alleen maar even dat kleine rotstukje (pop3) met de medewerker van de maand doornemen. Maar nee, geen enkele vraag stellen, niets willen weten over het probleem, maar meteen roepen dat je niet kunt helpen. Onvoorstelbaar dat Telfort dat soort eikels in dienst heeft. Zucht....ik moet ophouden, want ik zit me weer loeikwaad te maken. Ik hou mijn kop, want anders ga ik weer helemaal uit mijn plaat.

@@ franzki, reageer svp even op mijn PM aan jou😕

@jandoede3

Probeer is om @telfort.nl tegebruiken i.p.v.    @worldonline.nl

Als je oude PC nog werkt kan je, als je er een NIC in heb ook via je netwerk je gegevens
overzetten naar de nieuwe PC, scheelt een hoop gedoe met je passwords etc.
import ....

Reputatie 1
IK waaaaaaaaacht nog steeds op een waaaaaaaaachtwoord,reeds voor de tweede keer aangevraagd maar ik waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaacht nog steeds

Groet RW
Reputatie 1

R.W

Inderdaad is dat bij Telfort heel normaal ik zou 4 weken geleden alles in 1 basis moeten hebben eerst modem kapot monteur kon niks doen dus/nieuwe moden gestuurd na klachten van de monteur petje af voor hem en ja hoor 3 dagen erna was die er en de moenteur is op maandag weer geweest[moest ik betalen vertelden ze doodleuk bij telfort]krijg maar 1x monteur ook al is de moden kapot dacht het dus niet.
Dat hadden we gehad nu valt de TV regelmatig op zwart en geen geluid ook radio valt regelmatig wZou aan de black box liggen zegt 1 helpdesk mederwerker krijg een nieuwe 10 dagen verder niks dus.
Een account aanmaken en mijn webmail lukt niet zie ik meer op dit forum.
Inmiddels vele mails verder heb ik het voor elkaar dat ik gebeld wordt omdat ik hen vertel dat ik niet betaal zolang het niet 100% werkt ik heb een produkt gekocht en dat behoort te werken dus betalen doe ik echt niet en heb ook gezegd stuur maar een incasso bureau prima en een deurwaarder kan ik tenminste naar de rechter en dan kijken wie er zich niet aan de regels houdt.
Morgen wordt ik weer gebeld door Margriet Visser van Telfort en wordt mij duidelijk of ik mijn contract zonder enige kosten kan verbreken zo niet ga ik verder maar niet met Telfort.
Dit is maar een klein gedeelte van alles wat er tot nu toe is geweest
Reputatie 1
IK waaaaaaaaacht nog steeds op een waaaaaaaaachtwoord,reeds voor de tweede keer aangevraagd maar ik waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaacht nog steeds

Groet RW

Een nieuw wachtwoord heeft geen zin heb er al 3 gekregen kan geen acount aanmaken
Reputatie 1
ik heb er nog een probleem bij,namelijk steeds als ik inlog bij mijn telfort mobiel word mijn wachtwoord niet herkend.
Wederom een nieuw wachtwoord aangevraagd
Het is inderdaad een wachtwoord want ik wacht nog steeds.

Groet RW

U bent nr zoveel in de rij van Telfort waar dat niet kan inmiddels heb ik van heel veel mensen dit gehoord en heb zelf ook deze ervaring
Reputatie 1
Hoera ik heb weer in kunnen loggen na voor de derde keer een nieuw wachtwoord te hebben aangevraagd heb ik eidelijk een email terug gehad.
He'he'

Groet R.W
Reputatie 1
Hoera ik heb weer in kunnen loggen na voor de derde keer een nieuw wachtwoord te hebben aangevraagd heb ik eidelijk een email terug gehad.
He'he'

Groet R.W

Leila problemen keurig opgelost.

Groet R.W

Reageer