Problemen met internet/wifi

• 12 december 2016
  • 1 reactie
  • 169 keer bekeken

Beste medewerker Telfort,

Na meerdere resetpogingen en telefoontjes met de klantenservice, zou ik als laatste optie graag een nieuw modem ontvangen om te kijken of dit mijn internetproblemen gaat verhelpen. De WIFI verbinding valt regelmatig weg, is erg traag of zeer zwak in andere ruimtes van mijn woning (3 meter afstand tot modem). Dit is zowel merkbaar bij gebruik van internet op telefoon, Ipad, televisie en laptop. In januari 2017 ga ik verhuizen en overweeg ik sterk om over te stappen naar een andere aanbieder. Mocht het nieuwe modem goed werken dan blijf ik natuurlijk graag klant op mijn nieuwe adres. Ik hoor graag of jullie mij een nieuw modem toe kunnen sturen.

Met vriendelijke groet,

Nathalie Habets

1 reactie

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Nathalie,

Welkom op het forum.

Opmerkelijk dat de problemen voortduren na gesprekken met de klantenservice. Vaak lossen ze dergelijke problemen samen met de klant op, of zorgen ze voor voldoende tips om zelf aan de slag te gaan.

Kun je aangeven wat er precies gedaan is om het probleem te verhelpen? Alleen resetten is niet echt effectief namelijk. Mochten wij de conclusie - kunnen - trekken dat het modem werkelijk defect is, dan sturen we natuurlijk 'n nieuw exemplaar toe. Maar het probleem kan zich zomaar voordoen in je omgeving. In dat geval is vervanging van het modem zinloos. Check de tips op onze website en de handvatten in dit topic alsjeblieft. Ik vermoed dat je na deze handelingen een stuk beter werkende WiFi verbinding hebt.

Kijk uit naar je reactie.

Reageer