Problemen koppelen printers aan Experia v8 modem

  • 6 juli 2015
  • 4 reacties
  • 906 keer bekeken

Probleem oplossingen printers Modem

4 reacties

Heb een probleempje gehad met het koppelen van de Canon mg5550 i.c.m het experia v8 Modem.

De opossing voor mij was:

IpV6 uitschakelen op je printer!
Het modem ondersteund GEEN ipV6.

Daarna weer wps verbinding maken.
Dus wps indrukken op je modem. Wps aan op je printer. Klaar.

De printer heeft nu wel een ip adres.
Reputatie 4
Badge +1
@ Michiel Bangma,

Welkom op het forum.

Tof dat je de oplossing met ons deelt. Ik kan me voorstellen dat er meer mensen zijn met dit probleem. Op deze manier kunnen ze jouw tips gebruiken. Bedankt! Mocht je zelf een keer vragen hebben, kun je hier altijd terecht.

Christy
Michiel,

Hoe heb jij de IpV6 uitgeschakeld op je printer?
Ik heb zelf een Canon Pixma IP7250, maar geen idee hoe ik in de instellingen kan komen.

mvg,

Leet

Heb een probleempje gehad met het koppelen van de Canon mg5550 i.c.m het experia v8 Modem.

De opossing voor mij was:

IpV6 uitschakelen op je printer!
Het modem ondersteund GEEN ipV6.

Daarna weer wps verbinding maken.
Dus wps indrukken op je modem. Wps aan op je printer. Klaar.

De printer heeft nu wel een ip adres.
Reputatie 8
Een Canon Canon mg5550 is geen Canon Pixma IP7250.

Op de Canon website vind ik deze korte handleiding:
http://www.canon.nl/support/consumer_products/pixma_printer_wireless_connection_setup/ip7250_printer_wireless_connection_setup/

Reageer