beantwoord

Probleem uitzetten gastnetwerk Sitecom router

• 21 mei 2015
  • 8 reacties
  • 3024 keer bekeken

Ik heb een Telfort Glasvezel modem. Om precies te zijn een Sitecom WLR-4004. Nu heb ik in het verleden het gastnetwerk aangeklikt maar wil dat eigenlijk uit zetten. Als ik het gastnetwerk probeer uit te zetten krijg ik de onderstaande foutmelding:

2.4 GHz guest IP adress conflict with the 5 GHz guest IP adress"

Wat kan ik hieraan doen. Vervolgens blijft het gastnetwerk gewoon actief.

Hopelijk heeft iemand een oplossing.

Met vriendelijke groet,
Edwin ten Brinke
icon

Beste antwoord door Brouwer 8 juni 2015, 15:46

Klopt, door de OPS knop 15 seconden vast te houden. (reset in de webomgeving werkte niet)
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 8
Badge +7
@Edwin1982,

Welkom op het forum!

Kun je de router een fabrieksreset geven en hierna het primaire netwerk weer instellen. Het gastnetwerk zou dan niet meer actief moeten zijn. Ik verneem graag van je als dit is gelukt.

Stephen
Ik heb het zelfde probleem en een reset werkt niet!
Reputatie 8
Badge +7
@Brouwer,

Heb je ook het glasvezelmodem herstart?

Stephen
Meermaals, maar de melding blijft komen
Reputatie 8
Badge +7
@Brouwer,

Wat vervelend dat de melding blijft komen. Ik ontvang graag jouw naw-gegevens in een privébericht. Na ontvangst help ik je graag verder.

Stephen
Reputatie 8
Badge +7
@Brouwer,

Ik heb van mijn collega begrepen dat een handmatige reset het gastnetwerk heeft uitgeschakeld. Kun jij dit bevestigen?

Stephen
Klopt, door de OPS knop 15 seconden vast te houden. (reset in de webomgeving werkte niet)
Reputatie 8
Badge +7
@Brouwer,

Bedankt voor het delen van de oplossing. Mocht je weer ergens tegenaan lopen dan verneem ik dit graag van je.

@Edwin1982,

Is het ook bij jou gelukt?

Stephen