beantwoord

Probleem met nieuwe Experia Box

• 28 november 2019
  • 1 reactie
  • 28 keer bekeken

Ik heb vandaag een nieuwe Experia Box v10 Een router gekregen. Er zat alleen een router en een stroomkabel in de doos.  Na verschillende pogingen om de router te verbinden, maak ik me zorgen dat deze defect is.  De router knippert afwisselend rood en groen.  Detecteert het netwerk niet wanneer verbonden met een gele kabel (router-laptop verbinding).  Vindt het netwerk niet handmatig ingevoerd op de telefoon.  Ik zal toevoegen dat de oude router werkt na het opnieuw verbinden.  Controleer ook of de nieuwe router die naar mij is verzonden, niet is beschadigd.  De router wordt teruggestuurd.  Hoogachtend, E Arciszewska

Admin: Reactie afgesplitst van ouder topic en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 2 december 2019, 12:35

@Elwira Arciszewska Dat klinkt niet zoals het hoort inderdaad!  Ik zie dat mijn collega Bart al gereageerd heeft in je andere topic. Om je zo goed mogelijk te helpen en om het overzichtelijk te houden raad ik je aan om daar te reageren, zodat hij je daar verder kan helpen. Ik hoop dat het snel is opgelost :slight_smile:

Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +10

@Elwira Arciszewska Dat klinkt niet zoals het hoort inderdaad!  Ik zie dat mijn collega Bart al gereageerd heeft in je andere topic. Om je zo goed mogelijk te helpen en om het overzichtelijk te houden raad ik je aan om daar te reageren, zodat hij je daar verder kan helpen. Ik hoop dat het snel is opgelost :slight_smile:

Reageer