Probleem met DVR bij silver grijs ZYXel modem

• 8 april 2013
  • 3 reacties
  • 2838 keer bekeken

Badge
Geachte moderator en forumleden,
Op 29 maart 2013 is de Telfort  ZyXel modem geinstallerd. Nu heb ik probleem met mijn bewakingscamera. In het begin lukte mij wel online via mijn laptop en Iphone te bekijken maar nu, als de DVR recorder aangesloten is in de modem, werkt de modem niet meer, zelf verdwijnt de naam van de modem in mijn  netwerk-verbinding lijst in mijn MacBook. Als ik het afkoppelt, werkt de modem weer goed.
Heeft iemand zoiets meegemaakt en weet men er oplossing hiervan? Mijn DVR Harddisk Recorder is: alhua en de cameras zijn van Sony.
Dank en grt,
Luui

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Welk modem heb je precies? Als het een nieuw zilver-grijs modem is, vermoed ik dat het een ISDN-type is.
Badge +1
Dit klinkt als een onjuiste configuratie van de DVR recorder. Controleer deze graag even. Meestal zit er een optie in van PPPoE, deze dient uit te staan. En er is een instelling voor DHCP, deze dien je aan te zetten. Ik kan je precieze apparaat/gebruiksaanwijzing niet op internet vinden, dus dat zul je zelf even moeten opzoeken.
Badge
Beste RM,

Hartelijke dank voor uw suggestie. Het werkt weer!

Weet het niet of de modem ISDN type is of niet. In ieder geval ben erg blij dat het weer werkt.

Dank allen,

Luui

Reageer