Port forwarding lukt niet??

• 13 juni 2012
  • 22 reacties
  • 5815 keer bekeken

Badge
Ik wil kunnen portforwarden, maar dat lukt niet??Wat is hier de oorzaak van en kunnen jullie het maken??Of heb je een TIP om het te maken??Please help me!!Mijn modem is een Zyxel P-2812HNU-F1!

22 reacties

Badge
Hallo?
Kan iemand me helpen?
Ben er zelf niet erg in thuis, maar wellicht helpt dit je op weg:

http://portforward.com/english/routers/firewalling/ZyXEL/P-2812HNU-F1/defaultguide.htm
Badge
Dank je
En nu maar hopen dat het lukt
Badge
Het werkt niet maar bedankt
als je op Google zoekt op: "port forward Zyxel 2812" vind je ook wel You Tube filmpjes
Badge
Ja maar het lukt niet
Ik weet hoe het moet maar het lukt gewoon niet
Heb je wel de nieuwste firmware, ik meen dat er een bug in de oudere zit.
Nieuwste is de V3.10(TUE.4)
Badge
Hoe kan je dat zien??
inloggen in je modem, en dan naar System Info
Badge
Waar staat dat dan ik kan het niet vinden
Als je ingelogd bent kom je op pagina de plaatjes met alle apparaten die aangesloten zijn. Helemaal rechts op die pagina staat een pijl met daarbij System info.
Als je daarop klikt kom je op de pagina met alle info.
Badge
Oke dank je het lukt al
Maar wrm kan ik port 3306 niet openen?
eerdere vraag:

Heb je wel de nieuwste firmware, ik meen dat er een bug in de oudere zit.
Nieuwste is de V3.10(TUE.4)
Badge
eerdere vraag:
V3.10(TUE.4) deze heb ik maar het lukt niet meer
sorry, dan kan ik je niet verder helpen.
Hopelijk iemand anders wel.
Badge
wie kan me helpen?
Badge +2
Is port 3306 niet bedoeld voor SQL database?
Overigens afhankelijk van het modem moet je in NAT je poort forwarden en m.i. ook in het firewall gedeelte een uitzondering maken.
Ik heb dezelfde vraag alleen ik wil poort 2235 open zetten. Aanwijzingen gevolgd(http://portforward.com/english/routers/firewalling/ZyXEL/P-2812HNU-F1/defaultguide.htm), firewall uitzetten zou voldoende moeten zijn naar het schijnt maar ik blijf de melding krijgen dat de poort niet open staat.

Graag een telfort-reactie over hoe te handelen want van wat ik lees hier op het forum kan de telefonische helpdesk in dit geval weinig goed doen.

Mijn router is een p2812hnu(l)-FX series met de laatste firmware.

Groet en alvast dank
Badge +2
Je zult ook in het tabblad NAT nog het één en ander moeten toevoegen wil je de poorten kunnen openen, volgens mij is zomaar de firewall uitzetten niet de oplossing.
Dank voor je reactie!

Klopt, daar was ik ook al achter. Ook daar heb ik alles aangepast voorzover ik dat kan zien, toch blijft de poort als gesloten overkomen.
wie kan me helpen?
Nou ik kan het wel ik kan iedere soort router / modem openen dus ook wel die.
Heb je misschien firewall ingeschakelt staan op je pc / mac?
Ik heb dezelfde vraag alleen ik wil poort 2235 open zetten. Aanwijzingen gevolgd(http://portforward.com/english/routers/firewalling/ZyXEL/P-2812HNU-F1/defaultguide.htm), firewall uitzetten zou voldoende moeten zijn naar het schijnt maar ik blijf de melding krijgen dat de poort niet open staat.

Graag een telfort-reactie over hoe te handelen want van wat ik lees hier op het forum kan de telefonische helpdesk in dit geval weinig goed doen.

Mijn router is een p2812hnu(l)-FX series met de laatste firmware.

Groet en alvast dank

Laat mij je ff support geven via teamviewer laat me weten waneer het je uitkomt dan zal ik het ff in orde maken.

Reageer