poorten P-2812HNU-F1

• 24 november 2012
  • 3 reacties
  • 1872 keer bekeken

Badge
hoi probleem met allshare hij vind mijn tv niet, welke poorten moet je los zetten voor je eigen netwerk,ben er niet in thuis maar wil het wel graag opgelost hebben..

alleen
53 DNS is open geeft die aan ,via de site laten na kijken..  http://www.yougetsignal.com
mvg m

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Poorten openzetten doe je alléén om IP-packets vanaf Internet jouw netwerk in te laten, dus dat is hier niet aan de orde.

AllShare werkt binnen je eigen netwerk.

Heb je wel een Media Speler die een AllShare apparaat kan aansturen? Op je TV kan je dan die Media Speler opzoeken en benaderen.

Ik heb net zo'n situatie hier en werkt perfect!
Badge
hoi jan alles heeft hier altijd gewerkt tot dat ik de nieuwe modem P-2812HNU-F1 kreeg de, als ik in netwerk centrum aperaten weer geven staat  mediaplayer mijn pc tv en laptop er in alles groen die herkent het wel, alleen als ik allshare aan klik om een film te streamen en wil mijn tv aan klikken in allshare dan staat die er niet in, ook op de tv ziet die mijn computer niet in allshare, heb hem laten zoeken naar aperaten maar vind mijn pc niet op de tv, wel ziet hij de laptop, heb jij nog een idee hoe ik het kan oplossen was wel lekker om zo films te streamen..

mvg m
Badge
hoi probleem opgelost update gehad van morgen van plex en alles draait goed hier, heb allshare  niet meer nodig..

grt m

Reageer