Pc-beveiliging totaal Niet compatibel met windows 8!?

• 26 oktober 2012
  • 9 reacties
  • 3789 keer bekeken

Badge
Vandaag even de Windows 8 Upgrade Assistant gedraaid. Deze geeft aan dat de PC-Beveiliging totaal van Telfort niet compatibel is.

Klopt dit?

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

9 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Niet alle producenten van software hebben de mogelijkheid om hun programma's aan te passen met de developers preview versie. Er zijn zelfs ontwikkelaars die expres op de definitieve versie wachten met het aanpassen omdat gebleken is dat er soms op het laaste moment nog cruciale aanpassingen gedaan worden die van invloed zijn op het product van de developer.

Ik denk dat er nog heel veel programma's niet compatible zijn met Windows 8. Op zich niet verwonderlijk tijdens de introductieperiode van een nieuw OS.

Dit was ook al zo tijdens de introductie van Windows 7.

Ik vermoed dat je nog even geduld moet hebben...
mijn dochter heeft ook windows 8 dus ze zit zonder beveiliging duurt wel erg lang voor dat telfort het voor mekaar krijgt,maar ik betaal wel voor 2 computers hier klopt dus niets van,ik zou zeggen doe er war aan.
Reputatie 8
Badge +17
In Windows 8 zit standaard al beveiliging: "Defender" en "Security Essentials" staan standaard aan. Ze zit daarom niet "zonder beveiliging".

Je kan overigens per maand de PC beveiliging van Telfort opzeggen...
ja maar als wij allemaal opzeggen heb je ook geen forum nodig
Reputatie 4
Badge +3
@All,

PC-beveiliging Totaal is wel compatibel met Windows 8.

Zie deze link. :)

Henk
Reputatie 8
Badge +17
ja maar als wij allemaal opzeggen heb je ook geen forum nodig
"PC-beveiliging" is een losse dienst die je uit- en aan kan zetten zonder dat je je hél abbo op zegt...

Maar goed, er is dus wel een Windows 8 compatible installatie mogelijk:

http://download.sp.f-secure.com/SE/Telfort/installer/Telfort-Network-Installer.exe
doet het nog steeds niet activeren lukt niet
hallo ik heb van telfort  een link met activeringcode gekregen die wel werkt,daarvoor dank!
ik dank iedereen voor de reactie!
Reputatie 4
Badge +3
@marcello,

Geen dank, fijn dat we je verder hebben kunnen helpen! :)

Topic gaat op slot.

Henk